Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doen of niet?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Doen of niet?

Na veel lezen, kijken en genieten heb ik uiteindelijk besloten om er toch voor te gaan.
    Heb met dit pakketje besteld. En zit al vol ongeduld te wachten tot ik aan 'echte' werk kan beginnen!
    Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThaDoc Bekijk bericht
      Na veel lezen, kijken en genieten heb ik uiteindelijk besloten om er toch voor te gaan.
      Heb met dit pakketje besteld. En zit al vol ongeduld te wachten tot ik aan 'echte' werk kan beginnen!
      Waauw Proficiat, al direct wel 'groot' geschut boven gehaald
      Veel plezier ermee en ik ben benieuwd naar je foto's
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Aha !!! Vandaar jouw vraag bij mijn -'stralend' weer- foto
        Mooi mooi, daar ga je veel plezier aan beleven

Grtz,
        Peter
        Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

Comment

Hehe, inderdaad Peter!
          Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

Van Harte en veel succes er mee.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Proficiat met je aanschaf.
              Eén is een beetje jammer dat ze met haar hoofd tegen het kader stoot. Wel leuke laarsjes.
              Twee vind ik de compositie iets minder, figuur net iets te centraal, maar wordt gered door
              de fraaie, dreigende lucht.
              Derde foto vind ik heel mooi, al zou ik er misschien boven en onder een stukje afgedaan
              hebben.

Comment

Foto 1 vind ik mooi, vooral de madam , maar ze had wel wat meer hoofdruimte mogen hebben.

Mijn verhaal is t zelfde als dat van de Topicstarter, en ondertussen heb ik op 8 maand al 4200 euro aan materiaal betaald ...

Elke hobby kost natuurlijk wel geld.

Als je gitaar leert spelen, koop je ook eerst tweedehands iets voor 150 euro, dan eentje van 1000 euro, dan 2000 euro en op den duur hangt je living vol met 15 gitaren.

Een goed drumstel kost ook 12.000 euro...

Een goede mountainbike vind je ook niet voor 250 euro... eerder 3000 euro.

Als je natuurlijk liever 3x per jaar op reis gaat, een nieuwe keuken wil , een grotere auto dan je buren, elke dag iets anders aandoen om de collega's de ogen uit te steken, dan blijft er idd niet veel over op t eind van de maand.

Zoals Yourt zei, is t een kwestie van prioriteiten.

Proficiat met je keuze ! Ik ben nog altijd blij met mijn 500D ! Echt een goed toestel.
                Canon-man. Concerten en natuur.
                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Bedankt voor de reacties, jullie opmerkingen zijn geheel terecht! Ondertussen heb ik al heel wat bijgeleerd over composities, verhoudingen en andere toestanden. Ik hoop volgende keer wat beter materiaal te kunnen plaatsen! (levering toestel verwacht ik maandag reeds)

Comment

Working...
                  X