Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Brug van Temse.
Collapse
X
-
-
Re: Brug van Temse.
Beide op zich niet eens zo'n slechte foto's maar toch enige puntjes van kritiek.
Op de bovenste foto vind ik het jammer van het stukje struik/bosjes dat nog in beeld schiet.
Ook heb ik een gruwelijke hekel aan storende elementen zoals in dit geval, een bouwstelling in de foto.
Algemeen komt de foto ook ietsje te donker over vind ik.
De 2de foto bevat ook de bouwstelling, jammer
Compositie gaat de goede kant uit, je probeert duidelijk met de lijnen te spelen.
De compo zou nog strakker kunnen mocht je de balustrade of de rechter zijkant van het fietspad
strak uit de rechter hoek laten komen.
Gilbert De Clerq zal deels tevreden zijn met de foto, maar ook hier heeft die vrachtwagen geen toegevoegde waarde. Misschien volgende keer iets beter timen.
Ikzelf ben van Temse afkomstig en ben blij dat ik nog enkele foto's heb waar alleen
de oude brug op staatSmaken verschillen maar die nieuwe brug vind ik op niet veel trekken, toch zeker niet in contrast met die oude ernaast.
Vooral blijven verder fotograferen, je bent goed bezigNikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be
-
de derde foto vind ik wel geslaagd, wist niet dat die brug zo lang was.
Het lijkt alsof er letterlijk geen eind aan komtNikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be
Comment
-
Tja heb dat zowat geprb.in windows live photo in zwart wit om te zetten
maar denk dat het nog iets beter kon.
Vind het al ok dat je hemvond,behalve dan ms.de omzetting in zw.-wit.
Thx om te kijken.
Yeps spyro stond er ook versteld van toen de foto verscheen op scherm van PC.
T is toch iets mooi hé da brugsken as je die nieuwe dan bekijkt ppfff....
Comment
Comment