Na mijn 'prullenbakfoto' van gisteren, een nieuwe poging.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gekwetste boom
Collapse
X
-
-
Re: Gekwetste boom
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtDe 'witte' delen in de zaagwond zijn uitgebrand, geen detail meer te zien.
Die boom staat er nog. Nu eens scherpstellen en/of belichten op het lichte deel van de zaagsnede. En kijk dan eens naar het verschil.Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Terugkeren en opnieuw...... zal een beetje moeilijk zijn of alleszins een beetje duur .
Boom staat op Cyprus en wij zijn nog maar 2 weken terug
Wit is inderdaad hééééél wit, dus uitgebrand. Waarschijnlijk maar weinig meer mee te doen nu. Het zal voor volgend jaar moeten zijn, maar ik vrees dat die zaagwonde dan niet meer zo vers zal zijn .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door edbzulte Bekijk berichtTerugkeren en opnieuw...... zal een beetje moeilijk zijn of alleszins een beetje duur .
Boom staat op Cyprus en wij zijn nog maar 2 weken terug
Wit is inderdaad hééééél wit, dus uitgebrand. Waarschijnlijk maar weinig meer mee te doen nu. Het zal voor volgend jaar moeten zijn, maar ik vrees dat die zaagwonde dan niet meer zo vers zal zijn .
Wit die uitgebrand is of zwart die toegelopen is kun je niks meer aan doen; de informatie ontbreekt gewoonweg in het ruwe fotobestand.Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtJe kan hier nog oefenen op knotwilgen.
Enne..... ik zou me ook nog een kettingzaag moeten kopen, wordt dan ook een duur geval .
Comment
Comment