Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gekwetste boom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gekwetste boom

Na mijn 'prullenbakfoto' van gisteren, een nieuwe poging.

Re: Gekwetste boom

De 'witte' delen in de zaagwond zijn uitgebrand, geen detail meer te zien.
    Die boom staat er nog. Nu eens scherpstellen en/of belichten op het lichte deel van de zaagsnede. En kijk dan eens naar het verschil.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
      De 'witte' delen in de zaagwond zijn uitgebrand, geen detail meer te zien.
      Die boom staat er nog. Nu eens scherpstellen en/of belichten op het lichte deel van de zaagsnede. En kijk dan eens naar het verschil.
      ik volg
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Terugkeren en opnieuw...... zal een beetje moeilijk zijn of alleszins een beetje duur .
        Boom staat op Cyprus en wij zijn nog maar 2 weken terug
        Wit is inderdaad hééééél wit, dus uitgebrand. Waarschijnlijk maar weinig meer mee te doen nu. Het zal voor volgend jaar moeten zijn, maar ik vrees dat die zaagwonde dan niet meer zo vers zal zijn .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edbzulte Bekijk bericht
          Terugkeren en opnieuw...... zal een beetje moeilijk zijn of alleszins een beetje duur .
          Boom staat op Cyprus en wij zijn nog maar 2 weken terug
          Wit is inderdaad hééééél wit, dus uitgebrand. Waarschijnlijk maar weinig meer mee te doen nu. Het zal voor volgend jaar moeten zijn, maar ik vrees dat die zaagwonde dan niet meer zo vers zal zijn .
          Tja, in dit geval is het wat moeilijker, maar denk positief: de raadgevingen zoals die van Plaatwerker blijven geldig voor alle fotos.
          Wit die uitgebrand is of zwart die toegelopen is kun je niks meer aan doen; de informatie ontbreekt gewoonweg in het ruwe fotobestand.
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Je kan hier nog oefenen op knotwilgen.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

Comment

Dat "uitgebrande" wit stoort mij voor geen meter...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                Je kan hier nog oefenen op knotwilgen.
                Ik vrees dat die niet van die rode vlekken hebben binnenin !!
                Enne..... ik zou me ook nog een kettingzaag moeten kopen, wordt dan ook een duur geval .

Comment

Working...
                X