Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Graffiti

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Red Graffiti

Mijn eerste post met (naar mijn mening) tamelijk geslaagde foto's met mijn 550D, nog maar net begonnen met fotografie en moet nog veel leren, daarom....alle commentaar is welkom!!

1e:

2e:

3e:

OF

Re: Red Graffiti

erg knappe graffiti!!!
    Wat (opbouwende) commentaar:
    * jammer van het stukje te weinig rechts en teveel links bij foto 1
    * De persoon (don't take this personal) staat daar naar mijn mening wat lullig te wezen. Als het een graffiti spuiter geweest was: zeer mooi, en zou de foto des te completer gemaakt hebben. Maar nu staat ie er naar mijn mening zoals ik al zei wat "lullig" op.
    * Foto 3 zou ik gecropt hebben; de huizen bieden weinig meerwaarde. De voorgrond mag wél blijven voor mij, eenvoudigweg omwille van het hartje op de grond.
    FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

Comment

Re: Red Graffiti

Oorspronkelijk geplaatst door Zuzip Bekijk bericht
      erg knappe graffiti!!!
      Wat (opbouwende) commentaar:
      * jammer van het stukje te weinig rechts en teveel links bij foto 1
      * De persoon (don't take this personal) staat daar naar mijn mening wat lullig te wezen. Als het een graffiti spuiter geweest was: zeer mooi, en zou de foto des te completer gemaakt hebben. Maar nu staat ie er naar mijn mening zoals ik al zei wat "lullig" op.
      * Foto 3 zou ik gecropt hebben; de huizen bieden weinig meerwaarde. De voorgrond mag wél blijven voor mij, eenvoudigweg omwille van het hartje op de grond.
      hehe inderdaad de persoon staat er wat lullig bij , was een vriend die zelfs niet doorhad dat hij op de foto stond... en idd had beter met rechts stukje meer en links stuk minder geweest.

alleszins bedankt voor de commentaar!

Comment

Working...
      X