Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

urbex noisy

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• urbex noisy

Beste forumpeople!

Woensdag 10 maart naar Kasteel Miranda getrokken voor eigenlijk mijn eerste urbex opdracht! Op tal van fora wordt er gewaarschuwd voor een "lastige bewaker met 2 honden"..misschien hadden wij net geluk gehad, maar hebben hier dus NIETS van gezien. Auto geparkeerd op een hogere heuvel gelegen tegenover het bos aan de Chaussée Romaine. langs het bos afgewandeld (Chaussée Romaine) en zo het bos uiteindelijk ingewandeld. Wat me opviel was dat er een fazantenkwekerij aanwezig was (draadafspanning en voederbakken) maar er was niemand aanwezig of er was geen fazant te bespeuren...Via google earth had ik opgezocht hoe ver het kasteel zich ongeveer in het bos bevond en ik schatte ongeveer 400m in vogelvlucht van aan de straatkant (Chaussée Romaine). Uiteindelijk kwamen we aan het kasteel aan, en wat een zicht!! Omdat ik echt nog maar een beginneling ben, ben ik ook maar net binnengegaan even paar foto's getrokken en terug doorgegaan. Ik kan je wel zeggen dat zelfs gelijkvloers de vloeren ongelooflijk rot zijn door weer en wind. En geloof me, dan is het wel scary! Gelukkig waren we met 2 en zijn we toch wel redelijk verstandelijk en hebben we geen onwijze dingen gedaan! Wat me ook opviel was dat er in het dorpje waar het kasteel zich bevindt een akelig kil sfeertje heerst! Er was totaal niemand in het straatbeeld aanwezig...raar maar waar!

Tevens ben ik ook blij met mijn eerste urbex ervaring! Nog nooit zoiets ondernomen en dan uiteindelijk gaan voor Noisy! Dat smaakt naar meer
    Last edited by rui007; 14 maart 2010, 19:18. Reden: foto vergeten

Re: urbex noisy

Ja en nu nog de foto posten bij je verhaal
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

Comment

beste

bedankt voor je reactie!

Ik ben hier dus aant zoeken hoe ik die foto's erop post?

Comment

Lees DIT enns
        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
        www.cromagnonman.be

Comment

Working...
        X