Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

my dog

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• my dog

yes, 't is gelukt om een foto te posten, shoot...
    Last edited by neleke; 14 maart 2010, 15:08. Reden: verwijderen
    Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.

Re: my dog

Ik vind het geen mooie foto.

Hij is nergens scherp en t lijkt wel alsof hij maar 1 oog heeft.

(sorry voor de negatieve commentaar, ik ben echt wel een hondenliefhebber)
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

geen probleem, hoor, ik ben hier om te leren
      Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.

Comment

heb, sorry hiervoor, een tweede topic opgestart...
        hoe kan ik een bericht terug verwijderen?
        ik weet dat ik op aanpassen moet klikken, maar dan?
        Last edited by neleke; 14 maart 2010, 15:30.

Comment

denk dat alleen moderators topic kunnen verwijderen. Via aanpassen kan je je eigen topic wel veranderen
          Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Een post kun je zelf niet meer verwijderen. Dat moet je aan de mods vragen. Ofwel verwijderen ofwel een slotje erop voor een dag.

Ben ook een groot dierliefhebben en zeker honden. Deze staat er inderdaad niet super op. Indien je de EXIFs van je foto meepost, want nu zitten ze niet meer in de foto kunnen we misschien daaruit ook halen wat er verkeerd gelopen is om je verder te helpen. Scherpstellen doe je altijd op de ogen en dan kun je nadien herkadreren om de hond in de compo te krijgen zoals je zelf wil.
            Een donker onderwerp in een goed verlichte omgeving fotograferen in niet makkelijk en leid veelal tot onderbelichte delen. Dus lichtmeting op de donkere vacht doen.
            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
            "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
              Indien je de EXIFs van je foto meepost, want nu zitten ze niet meer in de foto kunnen we misschien daaruit ook halen wat er verkeerd gelopen is om je verder te helpen. Scherpstellen doe je altijd op de ogen en dan kun je nadien herkadreren om de hond in de compo te krijgen zoals je zelf wil.
              Een donker onderwerp in een goed verlichte omgeving fotograferen in niet makkelijk en leid veelal tot onderbelichte delen. Dus lichtmeting op de donkere vacht doen.
              bedankt voor de tip, wat de exifs betreft, dan moet ik het origineel eens opzoeken op de laptop, want deze is gekopieerd uit mijn facebook account, waarschijnlijk vandaar dat de exifs er niet meer inzitten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
                Indien je de EXIFs van je foto meepost, want nu zitten ze niet meer in de foto kunnen we misschien daaruit ook halen wat er verkeerd gelopen is om je verder te helpen. Scherpstellen doe je altijd op de ogen en dan kun je nadien herkadreren om de hond in de compo te krijgen zoals je zelf wil.
                exif:
                Manufacturer: SONY
                Camera: DSC-H2
                Date: 25.06.2008 21:39:56
                Aperture: f 3,5
                ISO: 320
                Shutter speed: 1/80 s
                EV ±0,00 EV
                Program: Landscape
                Metering mode: Spot metering
                Flash: Not fired, Compulsory flash light
                White balance: Automatic
                Zoom: 37,8 mm Real
                Resolution: 1632 x 1224 Pixel
                Picture density: 72 x 72 dpi
                Compression: 8,0:1
                File size: 357852 Bytes
                Flash:: Not fired, Compulsory flash light
                Image Description:
                Orientation: 0° / Z:Top S:left
                Date last Modification: 30.06.2008 23:51:08
                YCbCr Positioning: Zero point
                EXIF Version: V 2.21
                Date Digitized: 25.06.2008 21:39:56
                FlashPix Version: V 1.00
                Max aperture value: f4 (real f3,00)
                File source: DSC
                Custom rendered: Normal process
                Exposure mode I: Auto exposure
                White balance I: Auto white balance
                Scene capture type: Portrait
                Contrast: Normal
                Saturation: Normal
                Sharpness: Normal

Comment

was van toen ik nog maar net digitaal trok, en dus hoofdzakelijk om automatische stand foto's maakte...

Comment

Working...
                  X