yes, 't is gelukt om een foto te posten, shoot...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
my dog
Collapse
X
-
-
Re: my dog
Ik vind het geen mooie foto.
Hij is nergens scherp en t lijkt wel alsof hij maar 1 oog heeft.
(sorry voor de negatieve commentaar, ik ben echt wel een hondenliefhebber)Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
-
heb, sorry hiervoor, een tweede topic opgestart...
hoe kan ik een bericht terug verwijderen?
ik weet dat ik op aanpassen moet klikken, maar dan?Last edited by neleke; 14 maart 2010, 15:30.Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.
Comment
-
Een post kun je zelf niet meer verwijderen. Dat moet je aan de mods vragen. Ofwel verwijderen ofwel een slotje erop voor een dag.
Ben ook een groot dierliefhebben en zeker honden. Deze staat er inderdaad niet super op. Indien je de EXIFs van je foto meepost, want nu zitten ze niet meer in de foto kunnen we misschien daaruit ook halen wat er verkeerd gelopen is om je verder te helpen. Scherpstellen doe je altijd op de ogen en dan kun je nadien herkadreren om de hond in de compo te krijgen zoals je zelf wil.
Een donker onderwerp in een goed verlichte omgeving fotograferen in niet makkelijk en leid veelal tot onderbelichte delen. Dus lichtmeting op de donkere vacht doen.Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk berichtIndien je de EXIFs van je foto meepost, want nu zitten ze niet meer in de foto kunnen we misschien daaruit ook halen wat er verkeerd gelopen is om je verder te helpen. Scherpstellen doe je altijd op de ogen en dan kun je nadien herkadreren om de hond in de compo te krijgen zoals je zelf wil.
Een donker onderwerp in een goed verlichte omgeving fotograferen in niet makkelijk en leid veelal tot onderbelichte delen. Dus lichtmeting op de donkere vacht doen.Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk berichtIndien je de EXIFs van je foto meepost, want nu zitten ze niet meer in de foto kunnen we misschien daaruit ook halen wat er verkeerd gelopen is om je verder te helpen. Scherpstellen doe je altijd op de ogen en dan kun je nadien herkadreren om de hond in de compo te krijgen zoals je zelf wil.
Een donker onderwerp in een goed verlichte omgeving fotograferen in niet makkelijk en leid veelal tot onderbelichte delen. Dus lichtmeting op de donkere vacht doen.
Manufacturer: SONY
Camera: DSC-H2
Date: 25.06.2008 21:39:56
Aperture: f 3,5
ISO: 320
Shutter speed: 1/80 s
EV ±0,00 EV
Program: Landscape
Metering mode: Spot metering
Flash: Not fired, Compulsory flash light
White balance: Automatic
Zoom: 37,8 mm Real
Resolution: 1632 x 1224 Pixel
Picture density: 72 x 72 dpi
Compression: 8,0:1
File size: 357852 Bytes
Flash:: Not fired, Compulsory flash light
Image Description:
Orientation: 0° / Z:Top S:left
Date last Modification: 30.06.2008 23:51:08
YCbCr Positioning: Zero point
EXIF Version: V 2.21
Date Digitized: 25.06.2008 21:39:56
FlashPix Version: V 1.00
Max aperture value: f4 (real f3,00)
File source: DSC
Custom rendered: Normal process
Exposure mode I: Auto exposure
White balance I: Auto white balance
Scene capture type: Portrait
Contrast: Normal
Saturation: Normal
Sharpness: NormalFotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.
Comment
Comment