Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

streepjes in zwart-wit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• streepjes in zwart-wit

eerste post,
    heb een beetje genade...
    anderzijds, van jullie comments kan ik leren, just shoot!

Heb hem express in zwart-wit gezet, omdat me dat met het streepjespatroon van de zebra wel leuk leek...
    Last edited by neleke; 27 maart 2010, 12:37. Reden: foto erbij gezet
    Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.

Re: streepjes in zwart-wit

ik krijg mijn foto er niet bij... Help!
    heb hem via picasa online gezet, en als ik hem link komt hij er niet bij op...
    Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door neleke Bekijk bericht
      eerste post,
      heb een beetje genade...
      Genade...klets op je blote poep

Foto is niet zichtbaar.

Heb hem even gecopieert in de browser en daar ziet die er inderdaad mooi uit, dus even je post aanpassen zodat iedereen mee kan genieten
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
        Genade...klets op je blote poep

Foto is niet zichtbaar.

Heb hem even gecopieert in de browser en daar ziet die er inderdaad mooi uit, dus even je post aanpassen zodat iedereen mee kan genieten
        Hoe doe ik dit, vind geen handleiding om vanuit picasa foto's te plakken, kan enkel een linkje zetten... of is dat normaal?

Comment

rechts op je foto klikken - eigenschappen - link (http-adres) kopiëren
          in je bericht klikken op het bergje (afb invoegen) en plakken (de http die er al staat effe deleaten)

Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

bedankt Katrien!

zal er nog eens eentje proberen, nieuwe post...
            meningen over deze zijn welkom he

Comment

Als foto niet mis maar vind hem een beetje "grijs".
              Canon 50D + Canon 350D + Canon 18-55 + Canon 75-300 + Canon 100 1:2.8 Macro USM + Canon 100-400 + Canon 18-200 + Canon 50 f1.8 + Canon 70-200 2.8 en nog wa lichtjes en stastijf
              Nu nog de kennis en het vakmanschap

Comment

bedankt Katrien!

zal er nog eens eentje proberen, nieuwe post...
                meningen over deze zijn welkom he
                Je mag maar 1 topic per dag opstarten hou daar rekening mee

Groeten

Joeri
                Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

ha oké, glad vergeten, hoe verwijder ik een post?
                  Aanpassen > en dan?

Comment

Hallo Nele,

Sorry, was net even off-line en dus te laat om je effectief hulp te bieden bij het posten. Gelukkig heeft KatrienD dit opgevangen.

Een post kun je zelf niet meer verwijderen. Dat moet je aan de mods vragen. Ofwel verwijderen ofwel een slotje erop voor een dag.

De zebra vind ik mooi gelukt in ZW/W.
                    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Huh Mod, ik dacht dat ik hem had gepost in de beginnershoek, niet in het testforum...
                      Kan deze verplaatst worden?

Comment

Huh Mod, ik dacht dat ik hem had gepost in de beginnershoek, niet in het testforum...
                        Kan deze verplaatst worden?
                        ! gebruiken rechtsboven naast permalink.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

bedankt voor de tip, Bouk!

Comment

[Mod]Nu de foto eindelijk zichtbaar is, kan deze topic terug naar Beginners.[/Mod]
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                              [Mod]Nu de foto eindelijk zichtbaar is, kan deze topic terug naar Beginners.[/Mod]
                              tiens, ik heb die foto de dag zelf of hooguit de dag erna er nog opgezet, volgens mij... tja, zal wel aan mij liggen dan zeker?

Comment

Working...
                              X