In Antwerpen noemen ze een poes ook wel eens een 'dakhaas'
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De Rosse Dakhaas
Collapse
X
-
De Rosse Dakhaas
Mvg, Marc
Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
http://fotos.mdlfoto.be/Labels: Geen
-
-
Re: De Rosse Dakhaas
Zeker niet slecht, maar ze kan nog wat verscherping gebruiken, en in het vervolg zou ik hem op deelmeting zetten, nu vind ik de kat een heel klein beetje onderbelicht.
Nog een opmerking, waarom heb je voor f8 gekozen? Ik zou een groter diafragma (kleiner getal) gekozen hebben zodat de de achtergrond (witte schoorsteen) minder zou opvallen.
Maar dit is zeker geen slechte foto voor in de beginnershoek, mijns inziens zit je al bij de betere beginners70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
-
Comment
-
LaurentS, sorry, maar mijn mening staat volledig haaks op die van jou
Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk berichtZeker niet slecht, maar ze kan nog wat verscherping gebruiken,...
Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht... en in het vervolg zou ik hem op deelmeting zetten, nu vind ik de kat een heel klein beetje onderbelicht.
Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk berichtNog een opmerking, waarom heb je voor f8 gekozen? Ik zou een groter diafragma (kleiner getal) gekozen hebben zodat de de achtergrond (witte schoorsteen) minder zou opvallen.
Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk berichtMaar dit is zeker geen slechte foto voor in de beginnershoek, mijns inziens zit je al bij de betere beginners
Kortom: prachtige foto
LaurentS, 't is maar een persoonlijke mening hoor, misschien heb jij het wel bij het rechte eind en ga ik weer door iemand anders over de hele lijn tegengesproken worden
Grtz,
PeterCanon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1
Comment
-
@gilpet71: Om mijn mening eventjes te ondersteunen,heb ik de vrijheid genomen om de foto heel snel te bewerken in Lightroom. (vanalleswa, als je dit niet wilt, zeg het maar, dan haal ik dat er af )
Zo vind ik ze iets beter, de kat oogt minder grijzig en de kleuren nog iets frisser en de foto is ietsje scherper.
Bij nader inzien, denk ik niet dat het ligt aan jouw vanalleswa, maar aan tinypic, ik heb het ook eens geprobeerd en mijn bewerkte foto lijkt veel mooier, scherper,helderder in Lightroom dan op het web door tinypic. Probeer het eens up te loaden via Flickr? Normaal gezien uploaden die de foto's zonder verlies van kwaliteitLast edited by LaurentS; 6 maart 2010, 17:47.70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Comment
-
prima opname en de schoorsteen hoort erbij.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Prima zoals die nu is. Mag een trapje hogerNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Bedankt iedereen voor de commentsMvg, Marc
Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
http://fotos.mdlfoto.be/
Comment
-
Machtig portret zeg !
Scherpte is PERFECT: alles wat scherper is doet de vacht van een dier onnatuurlijk lijken.
Ik worstel wel een beetje met de felle belichting van de schoorsteen. Maar aan dat natuurlijk licht kan je nog weinig verhelpen in bewerking vrees ik.
Zeer goed in het beginnershoekje!Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment
-
Hoi,
Ik vind dit ook een hele mooie en sterke foto. Je ziet ook echt dat deze rosse dakhaas een of ander plannetje aan het uitbroeden is, en dat vind ik schitterend in deze foto.
Groetjes,
Edje CSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
-
Foto is goed zoals ie is. Schoorsteen zeker NIET wegclonen.EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001
Comment
Comment