Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uit de Zoo van Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uit de Zoo van Antwerpen


  • #2
    Re: Uit de Zoo van Antwerpen

    probeer eens vertikaal (als je bovenaan wat gecropt hebt, terugzetten zodat de tijger niet tegen de bovenkant aanduwt)
    nikon D300 en Nikon D300s met 18-70mm + 70-300mm + Tamron 90mm macro 1:1 + 10-20 sigma + 10.5 FE nikon + 17-70 macro sigma + 2x sb800
    http://users.pandora.be/kdk/ voor mijn onderwaterfoto's

    Comment


    • #3
      Re: Uit de Zoo van Antwerpen

      Ja, links en rechts mag er een flinke hap af. Wat daar staat is niet echt boeiend. Nu staan
      die vriendelijke beestjes ook een tikkeltje te centraal. Maar hij kan nog best mooi worden.

      Comment


      • #4
        Re: Uit de Zoo van Antwerpen

        Ik vrees een beetje dat je op de omheining helemaal achteraan links scherpgesteld hebt want de tijgers lijken me niet 100% scherp. Of is het bewegingsonscherpte? Had de exif erin gezeten, we hadden nog meer kunnen vertellen.
        Maar inderdaad: als je nog pixels uit het origineel genoeg hebt zou ik hem tot een verticaal formaat croppen.
        Je hebt de 2 superdieren wel mooi "geschoten". Je ziet de "gezichts"uitdrukking bij de ene en de prachtvacht bij de tweede. Mooi is dat.
        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
        Oók wandelen met GPS?

        Comment


        • #5
          Re: Uit de Zoo van Antwerpen

          Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
          als je nog pixels uit het origineel genoeg hebt zou ik hem tot een verticaal formaat croppen.
          Je hebt de 2 superdieren wel mooi "geschoten". Je ziet de "gezichts"uitdrukking bij de ene en de prachtvacht bij de tweede. Mooi is dat.
          zeker proberen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Uit de Zoo van Antwerpen

            Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
            Ik vrees een beetje dat je op de omheining helemaal achteraan links scherpgesteld hebt want de tijgers lijken me niet 100% scherp. Of is het bewegingsonscherpte? Had de exif erin gezeten, we hadden nog meer kunnen vertellen.
            Maar inderdaad: als je nog pixels uit het origineel genoeg hebt zou ik hem tot een verticaal formaat croppen.
            Je hebt de 2 superdieren wel mooi "geschoten". Je ziet de "gezichts"uitdrukking bij de ene en de prachtvacht bij de tweede. Mooi is dat.
            Deze zijn al een poos geleden gefotografeerd en ik dacht dat de exif gegevens er wel bij stonden,zal dit eens nagaan bij de vogende inzending

            Comment


            • #7
              Re: Uit de Zoo van Antwerpen

              Dank allen voor de tips en reactie's

              Gr. Magda

              Comment

              Working...
              X