Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Volgens mij te straf belicht .. En dat halve blaadje op de achtergrond mag ook weg.
Als ik nu heel eerlijk mag zijn, misschien is die kritiek terecht, maar langs de andere kant vond ik nu juist dat het dit was die de roos en haar felle rood deed uitspringen en haar niet degradeerde tot een gewone roos! Dat groene blaadje in de hoek is er inderdaad teveel aan, had ik over het hoofd gezien!
Toch bedankt voor de reactie hoor.
ik vind dit wel een leuke compo, alleen zou ik iets meer van de roos bovenaan nemen maar dit is een persoonlijke mening. Misschien kan je ook eens spelen met dit voorwerp in Aperture 3 mocht je met mac werken
Comment