Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Roos

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De Roos

Die foto heb ik zonder enig studie materiaal genomen, op statief en met een wit blad erachter.
    Achteraf nog bijgewerkt !
    of
    Last edited by Duvelke; 26 februari 2010, 16:50.

Re: De Roos

Volgens mij te straf belicht .. En dat halve blaadje op de achtergrond mag ook weg.

Comment

misschien eens proberen met een zwart blad op de achtergrond. lijkt nu behoorlijk (over)licht te zijn
      Canon eos 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wyffels Bekijk bericht
        Volgens mij te straf belicht .. En dat halve blaadje op de achtergrond mag ook weg.
        Als ik nu heel eerlijk mag zijn, misschien is die kritiek terecht, maar langs de andere kant vond ik nu juist dat het dit was die de roos en haar felle rood deed uitspringen en haar niet degradeerde tot een gewone roos! Dat groene blaadje in de hoek is er inderdaad teveel aan, had ik over het hoofd gezien!
        Toch bedankt voor de reactie hoor.

Comment

ik vind dit wel een leuke compo, alleen zou ik iets meer van de roos bovenaan nemen maar dit is een persoonlijke mening. Misschien kan je ook eens spelen met dit voorwerp in Aperture 3 mocht je met mac werken
          Canon 350D & 400D & 400D/Sigma 24-70 1:2,8 EX/DG/Canon 28 - 200 Ultrasonic 0,45m/1,5ft / Sigma 70 mm 1:2,8 DG Macro/Sigma 80-400 1:4,5-5,6 APO DG/Imac 24" /Macbook Unibody/Canon Pixma 5000

Comment

het rood in het midden van de roos doet wat pijn aan de ogen, wat verzachten... anders oké, buiten dat kleine blaadje... Mooi.
            Sony Alpha 200W 18-70/70-300 Kitlens. Minolta 70-210

Comment

ik vind deze er echt niet over hoor.
              De achtergrond is wat fel maar dit effect werd volgens mij beoogd in de opzet.
              nikon D300 en Nikon D300s met 18-70mm + 70-300mm + Tamron 90mm macro 1:1 + 10-20 sigma + 10.5 FE nikon + 17-70 macro sigma + 2x sb800
              http://users.pandora.be/kdk/ voor mijn onderwaterfoto's

Comment

Ik vind de roos op zich heeeeel mooi, maar voor mij is ook de achtergrond een beetje fel.

vr.gr.
                fabke
                Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dennis vandermeersch Bekijk bericht
                  ik vind deze er echt niet over hoor.
                  De achtergrond is wat fel maar dit effect werd volgens mij beoogd in de opzet.
                  Ik kan hier alleen maar in volgen.
                  Mvg,David
                  [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

Working...
                  X