Mijn eerste poging tot het fotograferen van autosport. Hier een deeltje van mijn reeks. Laat de comentaren maar komen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rally Spa
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Rally Spa
Ik zou de foto's ook wat meer gecropt hebben (als ze dit toelieten), denk dat dit een mooier resultaat zou geven.
Foto 1 is de leukste uit de reeks doordat hij scheef staat. Komt goed uit bij deze foto.
Foto 2 en 3 vind ik wat minder spannend.
De fotograaf bij foto 2 zou ik niet wegdoen, dat zou teveel gecropt zijn dan en de stofwolk achter de auto stopt dan ook zo abrupt.
Keep on trying (en dus nog veel met mij naar autosport gaan kijken )Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snipa Bekijk berichtDe fotograaf bij foto 2 zou ik niet wegdoen, dat zou teveel gecropt zijn dan en de stofwolk achter de auto stopt dan ook zo abrupt.
Comment
-
Ik heb geprobeerd om in te zoomen maar vaak stond de auto er niet helemaal deftig gecadreerd op of was deze niet scherp genoeg op de gewenste plaatsen. Mijn lens stond vrij groot open doordat ik een snelle sluitertijd nodig had en ik niet te ver in de iso's wou gaan. Nog veel oefenen met snelle objecten te fotograferen zal dus de boodschap zijn vermoed ik.Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Comment
-
Mooie kleuren!
Van mij mag die fotograaf er zijn. Dat halve manneke op de derde foto daarentegen...
Heb je al eens een goede polarisatiefilter geprobeerd? Daarmee draai je de reflecties in de ruiten grotendeels weg -zoniet volledig weg, en de kleuren worden er nog dieper van.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk berichtHeb je al eens een goede polarisatiefilter geprobeerd? Daarmee draai je de reflecties in de ruiten grotendeels weg -zoniet volledig weg, en de kleuren worden er nog dieper van.Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snipa Bekijk berichtGebruik je die ook tijdens races? Want ik had eraan gedacht, maar ik vond niets om te regelen in welke richting hij moest gedraaid zijn, dus heb ik het maar gelaten tijdens de rally...
Comment
Comment