Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
1)z/w omzetting vind ik wel oke, onderwerp ook, maar persoonlijk zou ik iets onder de slee al afsnijden.
2) (libellen zijn de max, maar idd niet altijd eenvoudig voor je lens te krijgen), staat er nogal klein op, terwijl je zo een beest toch lekker groot zien wil, en een stuk scherper. Ook de centrale positionering maakt het niet erg spannend, ik zou bvb eens properen links & onderaan een stuk er af te doen.
3) Kleuren en scherpte wel oke volgens mij, compo van de bloem ook, buiten dat ik het jammer vind dat je van de ruimte die je onderaan hebt, niet een beetje bovenaan zat.
Die eerste zou ik een leuk shot willen noemen. Misschien boven een stukje afdoen, zodat
je minder last hebt van de huizen die nu wat veel aandacht trekken.
Foto1 : is inderdaad een leuke opname maar ik moet de andere bijtreden de huizen mogen eraf
Foto2: iets te veel gecropt en verscherpt
Foto3 mooi compo maar mis een beetje scherpte en mochten iets meer contrast hebben.
Maar laat mijn commentaar je zeker niet doen stoppen met deze fijne hobby want ik moet zelf nog veel bijleren
Foto1 : is inderdaad een leuke opname maar ik moet de andere bijtreden de huizen mogen eraf
Foto2: iets te veel gecropt en verscherpt
Foto3 mooi compo maar mis een beetje scherpte en mochten iets meer contrast hebben.
Maar laat mijn commentaar je zeker niet doen stoppen met deze fijne hobby want ik moet zelf nog veel bijleren
Oorspronkelijk geplaatst door hendrik_huggieBekijk bericht
oeps sorry.
[Mod]
Kan je de foto terugplaatsen aub. Mede-leden hebben moeite gedaan om je tips te geven en je foto's van commentaar te voorzien, nu hebben die commentaren maar weinig zin als er geen foto meer is.
Comment