Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Feestelijkheden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Feestelijkheden

Na wat tips uit de topic http://forum.belgiumdigital.com/f66/...ck-298294.html toch nog maar is wat foto s gezocht die misschien wat beter zijn.
    in dit geval staat het grootste deel van de wagens er wel op. bij de overzichtsfoto van verschillende wagens is genoeg te zien
    maar komen er ook onmiddelijk weer een hoop (storende) objecten in beeld. graag uw mening.

Canon eos 7D

Re: Feestelijkheden

Zoals in de vorige topic, het blijft idd een moeilijke situatie om foto's te nemen. Elleboogskes gebruiken om op de front row te geraken en dan hoef je allesinds geen hoofden af te croppen....of verlichtingspalen. Het zijn leuke kleuren, toffe wagens maar voor mij persoonlijk zit er geen wow-effect in...neem dit niet verkeerd op, iedereen kijkt anders naar een foto!

ps: je kon volgens mij bij alle 3 de foto's iets naar rechts gegaan zijn....dan zouden ze er volledig opgestaan hebben.
    Vide Cor Meum

Comment

Ze zijn in ieder geval een stuk beter dan je vorige foto's. Ze hebben nu wat meer carnaval
      gehalte. Vooral de tweede. (Wel jammer dat de wagens er net niet geheel opstaan, bij de
      eerste is dat een beetje storend.) Gewoon verdergaan, zou ik zeggen en erbij denken dat
      wij hier altijd wel iets te mekkeren hebben.

Comment

ik weet dat er altijd wat te zeiken valt, maarja daar post ik nou eenmaal de foto s voor, om tips te krijgen waarmee ik dan betere foto s kan maken.
        en ik moet zeggen dat het niet echt een makkelijk onderwerp was om te platen.
        ik blijf gewoon proberen.
        Canon eos 7D

Comment

Tgaat niet over het feit dat er altijd iets is om over te zeiken...gewoon blijven foto's nemen. Soms ben ik 30-45min bezig aan 1 foto om dan een hele resum tips te krijgen...en dan denk ik nog dat ik goed bezig ben. Je leert nu eenmaal veel uit de ervaring van anderen en daarom ben ik ook hier.

Succes & veel plezier met fotografie!
          Vide Cor Meum

Comment

Working...
          X