Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nr1 sterk heel sterk zelfs
nr 2 het lijkt alsof je een fout belichte foto nog wilde goed maken, niet mijn goesting, maar ik kan me best voorstellen dat dit wel gesmaakt wordt in bepaalde kunstkringen
Net zoals Snuf vind ik die eerste wel geslaagd. Fraai zelfs. De tweede lijkt me een beetje
een uit de hand gelopen experiment. Maar misschien zijn er genoeg lui dit dit wel kunnen
smaken.
Iedereen bedankt voor de leerrijke comments. Jullie hebben ongetwijfeld gelijk wat de tweede pic betreft. Je heb soms eens een eerlijke opinie nodig om je terug op het juiste spoor te zetten. Hier een update van pic 2, ik hoop dat die beter in de smaak valt.
Comment