Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Eerste foto vind ik heel mooi, overzichtelijk en zelfs sfeervol. Bij de tweede is op het eerste
zicht de bewerkte foto een stuk beter, maar indien je de grote versie aanklikt vind ik dat je
een net iets te hard contrast hebt gebruikt. Al zal dat wel een kwestie van smaak zijn.
De eerste foto is knap gedaan! Hoe heb je dit aan boord gelegd met die bewegende personen?
De meeste mensen rechts onderaan stonden redelijk stil en zijn op (ik dacht) 2 foto's vastgelegd die snel achter elkaar genomen zijn. En als de overlapping groot genoeg is kunt ge meestal wat mensen 'wegknippen' alvorens de foto's over elkaar te leggen.
Eerste foto vind ik heel mooi, overzichtelijk en zelfs sfeervol. Bij de tweede is op het eerste
zicht de bewerkte foto een stuk beter, maar indien je de grote versie aanklikt vind ik dat je
een net iets te hard contrast hebt gebruikt. Al zal dat wel een kwestie van smaak zijn.
Sommige tinten zijn idd wat aan de felle kant (groen en rood vooral)
Ik heb de foto laten uitprinten (1 meter breed), en doordat ge de foto in zijn geheel ziet, valt het minder op. Maar idd, de volgende keer ga ik proberen iets minder extreem te gaan
Comment