Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onze jongste!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Onze jongste!

Ik nam daarstraks een foto van onze jongste spruit! Nu 1 week oud!
    Wat vinden jullie ervan? of

Constantyn en Cornelius mijn schatjes!

Re: Onze jongste!

leuke foto hoor en van harte, je hebt het er nogal druk mee gehad hè, gezien je laatste post.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Het enigste dat ik ga zeggen is dat je moet proberen eens een foto te nemen als fotograaf en niet als ouder. Als ouder ben je verblind omdat het je kindje is en lijkt alles goed.
      Dit zijn foto's die je maar 1 maal kunt maken. S'anderendaags is het kindje alweer iets veranderd. Als je dan foto's gemaakt heb zoals hier waar bv de scherpte op de ogen ontbreekt dan trek je later uw haren uit.
      Werk rustig kalm en beheerst en controleer je foto's zeer streng op het scherm van je camera met de closup knop, wanneer je hebt afgedrukt. Dit zal veel frustratie voor later vermijden.
      Het is een schattige foto, maar dat heeft meer met het kindje dan met je foto te maken.
      Geef het kindje wat meer ruimte, zorg dat het zijn handje niet voor zijn gezicht houd en ,zoals hier, een guitige lach voor de helft verbergt.
      Zet het goed in het licht want een foto heeft licht nodig, beter dan een flits dat voor de foto en het kindje niet gezond is.
      Volgende keer, 2 maal diep ademen,1 maal ronddraaien en dan in alle rust de foto nemen
      Gefeliciteerd met je jongste
      Robby BB
      Last edited by robbydorine; 1 februari 2010, 08:34.
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

ik moet robbydorine wel helemaal gelijk geven met z'n visie op deze foto.
        vooral :
        Het is een schattige foto, maar dat heeft meer met het kindje dan met je foto te maken.

Comment

Working...
        X