Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black & White in full color

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Black & White in full color

Opname van een dashboard (Mini Cooper) met enkel aanwezig licht. De opname is enkel gecropt, de kleuren zijn niet bijgewerkt.

Het lijkt een ZW foto maar heeft wel wat kleur zoals dat blauwe lijntje (reflectie van een blauwe TL lamp) en de wijzer in de meter. Vandaar de titel.

Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Re: Black & White in full color

Mooie zw kleur omzetting illusie, amai zin van 5000 euro
    Wat ik hier mis is scherpte diepte. Alles wat hier op staat is de moeite waard om scherp te zijn of met nog minder scherptediepte en u concentreren op één deel van het dashbord. Nu lijkt het dat je aan een koud buffet staat maar dat uw bord te klein is en je toch probeerd er vanalles op te krijgen.
    Maar ik merk dat je zelf tevreden bent over de foto's. Uitgezonderd dan de scherpte ben ik er ook tevreden over. De kleuren en belichting lijken op een prof opname. alleen dat klein stukje rood, links boven, zou ik wegwerken. niet het rood aan de toerenteller Voorts is de reflektie een meerwaarde.
    Als compo zou ik boven en onder iets meer plaats gelaten hebben, vindt het in de hoogte en laagte iets te krap.
    Goe bezig
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Re: Black & White in full color

Dat is niet te begrijpen dat je hier niet meer comments op krijgt.
      Mischien de volgende keer toch een bloemetje, bijtje of een blote madam fotograferen.
      Dat verteren ze beter
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
      X