Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste bloemen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste bloemen

Hey iedereen,

Ik ben Tristan, 14 jaar en nieuw hier. Sinds kort heb ik een Canon 1000D met de kitlens, nu probeer ik al wat mooie foto's te nemen en dit gaat volgens mij al vrij goed.

Ik leer nog elke dag bij en hoop dus dat jullie me kunnen vertellen wat goed/slecht is aan deze foto.

Ik neem ook al mijn foto's in manuele modus en hou er niet van te flitsen.

f/10
    1/250
    ISO 1600
    55mm

Wat mij opvalt als ik wat langer naar de foto kijk is dat hij een beetje korrelig is, kan dit te maken hebben met de hoge ISO waarde?
    Last edited by TristanC; 31 januari 2010, 17:20. Reden: Foto te groot

Re: Eerste bloemen

Sowieso ligt het aan je hoge ISO
    Waarom eigenlijk zo'n hoog gehalte?
    Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
    Flickr

Comment

Oke, dankje voor je reactie.

Eigenlijk weet ik niet meer waarom ik zo'n hoog ISO genomen heb. Ik zou makkelijk ISO 100 of 200 genomen kunnen hebben, en gewoon een lager diafragma en een iets kortere sluiterstijd.

Comment

hallo tristan,
        welkom op het forum hier
        je hebt je foto een beetje te groot geplaats, deze moet een beetje kleiner zijn .
        dit doe je via de BD sizer die je hier ergens kan downloaden.
        maar waar juist weet ik niet ,er zullen er hier wel zijn die je wegwijs maken
        voor de rest is je poging goed gelukt een mooi laag standpunt aangenomen voor je foto
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

[Mod]
          Je foto is groter dan de toegestane forumafmetingen, daarom moet ik hem achter een link zetten. Verklein de foto naar maximaal 900 pixels aan de langste zijde en plaats hem daarna terug zichtbaar in je openingspost aub.

Comment

De foto is aangepast

Comment

Dag Tristan, ik vind het knap dat je op jouw leeftijd al oog hebt voor de natuur!!
              verder vind ik het contrast tussen de donkere bladeren en de witte bloem mooi.
              iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.

Comment

Working...
              X