Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlaten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verlaten

Bij deze kreeg ik meest het gevoel van verlatenheid, soms kreeg ik zelfs de koude rillingen over mijn rug lopen, hopelijk heb ik dit gevoel op plaat kunnen leggen

Re: Verlaten

Zeer mooi, mag gerust in een andere rubriek dan de beginnershoek.
    Foto 3 is voor mij de beste, maar 1 ook sterk en 2 moet eigenlijk ook niet onderdoen. Zeer goed gedaan.

Comment

Knappe foto's!
      Voor de eerste had ik wel wat minder grond (bovenkant foto) erbij genomen denk ik...
      En de tweede ziet er beetje overdreven warm uit, misschien 'n foute witbalans?
      De derde vind ik ook de beste
      FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

Comment

1ste, stukje pijp en plank wijzend naar spiegelbeeld: heel mooie compo en top-foto voor mij.
        nr3, zo treurig, ook heel goed.
        Met de harde kleurennr 2 heb ik minder, is persoonlijk.

Comment

# 3 voor mij.
          EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Wow nummer 2, super kleuren
            Canon EOS 50D + 17-55 + Tamron 90mm Macro + Canon ex 430 II
            www.moosedesign.be

flickr

Comment

Snuf,
              Bij het zien van dergelijke foto's krijg ik een enorme bewondering voor mensen als jij die dergelijke mooie foto's reeds zien voor je ze neemt. Ik, en velen onder ons, vrees ik lopen teveel mooie dingen voorbij zonder ze te zien. Dit maakt het verschil tussen een amateur en een fotograaf denk ik.
              Ik denk dat het een grote gave is : mooie foto's zien voor ze genomen zijn
              Prachtige foto's !!
              Groetjes
              Eric

Comment

Knappe reeks. Voor mij hoort dit eerder in FB.
                Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Alle drie heel sterk. De eerste is haast geniaal in z'n eenvoud. Wat niet wil zeggen dat het een makkelijk te maken foto is. Maar de tristesse straalt eraf. Net zoals de mijn een tijdelijk beeld. Als de plas opgedroogd is, is het beeld verdwenen, net zoals de koolmijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ericdekort Bekijk bericht
                    Alle drie heel sterk. De eerste is haast geniaal in z'n eenvoud. Wat niet wil zeggen dat het een makkelijk te maken foto is. Maar de tristesse straalt eraf. Net zoals de mijn een tijdelijk beeld. Als de plas opgedroogd is, is het beeld verdwenen, net zoals de koolmijn.
                    he kun jij gedachten lezen dit was inderdaad het beeld dat ik wou oproepen

Iedereen bedankt voor het kijken en de commentaar.

Ik moet ook nog veel leren dus denk ik dat ik hier bij de beginners op mijn plaats sta

Wat betreft de kleuren van nr 2: het gebouw was een oud klooster aan de rechterkant van de trap stond bovenaan een glasraam in lood met een of andere heilige op. Er zat veel geel in dat raam, en ik had het geluk dat juist op dat ogenblik een mooie zonnestraal door het raam viel zodat alles onder
                    een warm licht kwam. Eigenlijk vond ik het wel speciaal het was precies of die heilige nog licht wou brengen in dat sombere koude en vervallen gebouw.
                    Met foto drie kreeg ik allerlei griezelige gedachten waarom ligt hier een laars ???
                    Last edited by snuf; 24 januari 2010, 14:50.

Comment

Supermooi!!

Knap gedaan
                      Nikon D5000 - Volgt les digitale fotografie aan het THHI Tessenderlo - Module 2

Comment

vooral 2 en 3 vind ik super ! Ik hou wel van dit soort van fotografie !
                        nikon coolpix P7800 en bewerking in helixon filter
                        www.mooisvanme.blogspot.com

Comment

Voor mij 1 en twee...heel mooie foto's !!

Comment

Ik vind ze alle 3 mooi, maar de 3de is voor mij de beste !
                            De 2de vind ik overbewerkt.

Bart

Comment

Sorry voor de late reactie, druk druk . Iedereen bedankt voor het kijken

Comment

Working...
                              X