Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Bij deze kreeg ik meest het gevoel van verlatenheid, soms kreeg ik zelfs de koude rillingen over mijn rug lopen, hopelijk heb ik dit gevoel op plaat kunnen leggen
Zeer mooi, mag gerust in een andere rubriek dan de beginnershoek.
Foto 3 is voor mij de beste, maar 1 ook sterk en 2 moet eigenlijk ook niet onderdoen. Zeer goed gedaan.
Knappe foto's!
Voor de eerste had ik wel wat minder grond (bovenkant foto) erbij genomen denk ik...
En de tweede ziet er beetje overdreven warm uit, misschien 'n foute witbalans?
De derde vind ik ook de beste
1ste, stukje pijp en plank wijzend naar spiegelbeeld: heel mooie compo en top-foto voor mij.
nr3, zo treurig, ook heel goed.
Met de harde kleurennr 2 heb ik minder, is persoonlijk.
Snuf,
Bij het zien van dergelijke foto's krijg ik een enorme bewondering voor mensen als jij die dergelijke mooie foto's reeds zien voor je ze neemt. Ik, en velen onder ons, vrees ik lopen teveel mooie dingen voorbij zonder ze te zien. Dit maakt het verschil tussen een amateur en een fotograaf denk ik.
Ik denk dat het een grote gave is : mooie foto's zien voor ze genomen zijn
Prachtige foto's !!
Groetjes
Eric
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Alle drie heel sterk. De eerste is haast geniaal in z'n eenvoud. Wat niet wil zeggen dat het een makkelijk te maken foto is. Maar de tristesse straalt eraf. Net zoals de mijn een tijdelijk beeld. Als de plas opgedroogd is, is het beeld verdwenen, net zoals de koolmijn.
Alle drie heel sterk. De eerste is haast geniaal in z'n eenvoud. Wat niet wil zeggen dat het een makkelijk te maken foto is. Maar de tristesse straalt eraf. Net zoals de mijn een tijdelijk beeld. Als de plas opgedroogd is, is het beeld verdwenen, net zoals de koolmijn.
he kun jij gedachten lezen dit was inderdaad het beeld dat ik wou oproepen
Iedereen bedankt voor het kijken en de commentaar.
Ik moet ook nog veel leren dus denk ik dat ik hier bij de beginners op mijn plaats sta
Wat betreft de kleuren van nr 2: het gebouw was een oud klooster aan de rechterkant van de trap stond bovenaan een glasraam in lood met een of andere heilige op. Er zat veel geel in dat raam, en ik had het geluk dat juist op dat ogenblik een mooie zonnestraal door het raam viel zodat alles onder
een warm licht kwam. Eigenlijk vond ik het wel speciaal het was precies of die heilige nog licht wou brengen in dat sombere koude en vervallen gebouw.
Met foto drie kreeg ik allerlei griezelige gedachten waarom ligt hier een laars ???
Comment