Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Nr 2 is het meest geslaagd bij nr 3 zit volgens mij de scherpte verkeerd haar handen, pet zijn scherper dan haar ogen. Wat niet zo mooi is. Verder verdragen ze ook iets meer pit (contrast).
Kader vind ik ook niet zo geslaagd. Maar zeker niet opgeven mooi begin van modellenfotografie
Ik ga akkoord met 't reeds gezegde: Ogen moeten haarscherp zijn
En de kader is idd niet zo knap, misschien werd die automatisch bijgevoegd bij het zetten van het watermerk (van iterson fotografie) ?
ga ook voor de tweede opname, leuk zo als het model een beetje schalks naar de camera kijkt.
bij de andere vind ik de kijkrichting te geforseert.
grt,bouk.
Nr 2 is het meest geslaagd bij nr 3 zit volgens mij de scherpte verkeerd haar handen, pet zijn scherper dan haar ogen. Wat niet zo mooi is. Verder verdragen ze ook iets meer pit (contrast).
Kader vind ik ook niet zo geslaagd. Maar zeker niet opgeven mooi begin van modellenfotografie
'k volg deze stelling volledig.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment