Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geboorte

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Geboorte

Ziet er in ieder geval een heel flinke meid uit. was nog ik kleur als ik hem heb gezien, nu in sepia maar zou toch zwart wit verkiezen, persoonlijk niet zo gek op sepia (zeg wel persoonlijk)
    Van mij een grote proficiat zonder verdere discussie.
    Grtn
    Renée
    Last edited by Neirynck Renée; 4 juli 2010, 20:40. Reden: van kleur naar sepia

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
      Allereerst: gefeliciteerd!!

Deze is niet voor u, maar voor de bekrompen lui die dit blijkbaar te schokkend vinden:
      ER IS NIETS RANZIGS OF SCHOKKENDS AAN DE GEBOORTE VAN EEN KIND. WIJ ZJIN ALLEMAAL OP DEZE MANIER OP AARDE GEKOMEN EN HET HOORT BIJ HET LEVEN....EEN IEDERS LEVEN, OOK DIE VAN U.
      Naakt, glamour, naakt, provocerend, naakt....vergat ik NAAKT?
      ALLES KAN OP DIT FORUM en NOOIT hoor ik iemand zeggen dat dit PRIVE is. Naaktfotografie is het best bekeken onderwerp op dit forum. GRRR
      Gelukkig valt op de foto niet af te leiden of het een jongen of meisje is.
      Dan zo deze foto direkt van't forum vliegen (zie regelement)
      (naakt mag maar toch niet echt,spijtig met moet hier nog veel leren over kunst, als men al de grote werken van bekende personen moesten verwijderen in de kunst ivm maakt, bleef er echt niet veel over denk ik)

Jos
      Site

Comment

als verpleegkundige vind ik dit een zeer propere foto, en zeker niet aanstootgevend.ik heb al ergere dingen gezien!
        de foto in kleur vond ik mooier.
        proficiat met de geboorte van de baby!!
        iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.

Comment

ik vind het jammer dat ik geen enkele mooie foto heb van mijn pasgeboren kinderen....
          iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Toranaga Bekijk bericht
            ik kan me moeilijk indenken dat je op dat moment zwaar hebt liggen nadenken over de belichting, sluitertijd en de cadrage; dus ik ben ook van mening dat die foto hier niet echt thuishoort ... evenzeer mijn persoonlijke mening.
            Sluit ik mij bij aan.
            Website[/CENTER]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photographyfreak Bekijk bericht
              Sluit ik mij bij aan.
              Om vervolgens NOGMAALS over de gevoelens van de TS te walsen. Wat zijn sommige mensen bot.

Josv: wat is nu precies je punt....begrijp je niet helemaal.

Comment

[Mod]
                Is het nodig om een 6 maand oud topic omhoog te blijven schoppen?
                Graag meer tips en comments in nieuwe topics

Comment

Working...
                X