Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geboorte

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Geboorte

Proficiat aan de ouders van dit prachtig kindje, en welkom aan de prachtige dochter.

Binnenkort leert ze ook lezen en schrijven, laat dit een plezier zijn.

Groetjes

PS: dank voor de foto

Comment

Toen ik de commentaren hier las dacht ik, oei oei... zijn vrouw ligt daar wijdbeens te bevallen...

Niet dus (en maar goed)

Het is ook bij mij een beeld wat iets bij me los maakt. Ik heb zelf ook 2 kindjes.

Sterke plaat zoals reeds eerder gezegd, alleen jammer dat de baby niet iets meer in focus
      is.
      Dat denk ik er ook van.

Comment

jeetje..... wat een grote zeg.
        maar wel een schitterende opname hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Schitterend moment, emotionele opname
          Ik kan mij heel goed voorstellen dat papa hier klaar stond met zijn camera....dat doen namelijk ALLE papa's die bij de keizersnede aanwezig mogen zijn
          Nogmaals gefeliciteerd met de mooie meid!

Even een reminder voor de mensen die wat moeite hebben met deze foto:
          deze foto stond nog niet lang geleden in de HOF
          Last edited by Monica; 12 januari 2010, 10:58.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
            Allereerst: gefeliciteerd!!

Ik zie helaas geen foto meer, heel jammer.
            Ik begrijp dat het een foto betreft van de geboorte van uw kindje?
            Als u hem mooi vindt en deze foto hier wilt delen, dan moet u zich niets aantrekken van dit soort mensen.
            Misschien een tip: u kunt deze foto's misschien beter kwijt in het forum onderdeel: mensen. Daar zult u niet snel dit soort opmerkingen krijgen.
            Veel plezier en geluk met uw kindje

Deze is niet voor u, maar voor de bekrompen lui die dit blijkbaar te schokkend vinden:
            ER IS NIETS RANZIGS OF SCHOKKENDS AAN DE GEBOORTE VAN EEN KIND. WIJ ZJIN ALLEMAAL OP DEZE MANIER OP AARDE GEKOMEN EN HET HOORT BIJ HET LEVEN....EEN IEDERS LEVEN, OOK DIE VAN U.
            Naakt, glamour, naakt, provocerend, naakt....vergat ik NAAKT?
            ALLES KAN OP DIT FORUM en NOOIT hoor ik iemand zeggen dat dit PRIVE is. Naaktfotografie is het best bekeken onderwerp op dit forum. GRRR
            Volg ik helemaal monica in, als het jezelf niet ligt, maak dan wel dat de TS zichzelf niet slecht voelt waardoor de TS vlug terug de foto offline haalt, en begint te twijfelen aan zichzelf. ( Heb ik zelf aan de lijve ondervonden ) Gelukkig kreeg ik een opbouwende priv. message van een toffe female member op dit forum die me wa opkrikte, waardoor ik de foto's ook terug online plaatste. We zijn hier trouwens niet in hypocriet amerika waar ze in de kinderboekjes de koe zonder uier moeten tekenen.

De foto
            Als vader van een zoon en een dochter moest ik binnen de seconde aan de geboortes van onze kinderen denken, ik vind dit een sterke plaat, menig ouders zullen aangegrepen zijn in het moment ( positief dan ) Knap van je om dit te delen.
            Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

Comment

Voor mij valt het onder de categorie "prachtig en emotioneel moment", waardoor de foto een hoge waarde heeft voor TS. Maar, als je het objectief bekijkt voor op een fotoforum, dan is het onderwerp, de baby, heel onscherp. Het hoofd van de arts of verloskundige is eraf geknipt en het zijn net zijn/haar ogen denk ik die een glimlach(?) doen spreken waarmee hij/zij de baby toont.

Monica verwijst naar een HoF foto van een keizersnede, pakken beter, maar natuurlijk verwacht men zoiets niet in de beginnershoek. Ik verwacht eigenlijk helemaal niet dat je als beginner goede foto's kan trekken op zo'n moment. Ik heb er ook gestaan. Lucky shots misschien, maar instellingen kunnen je echt gestolen worden dan.

Wie m'n comments wat volgt weet dat ik de beste foto's zeker niet diegenen vind die fototechnisch perfect zijn, maar hier vind ik het objectief gezien niet goed. Het moment wel, de persoonlijke waarde ook, maar de foto niet. Ik vind overigens dat TS perfect deze foto kon plaatsen.

En laat ik afsluiten met een welgemeende proficiat!! Geniet van je kindje!
              Canon Eos 450D
              Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
              Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

Comment

Ik denk dat de mama heel content geweest zal zijn dat papa klaar stond met camera om dit memorabele moment vast te leggen. Ik vind het heel jammer voor je dat er zo'n gezever over moest zijn.

Geniet van je baby en wij verwachten nog veel vervolgfoto's, waar je wel de tijd bij hebt kunnen nemen om aan je instellingen te denken
                Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Ik vind em mooi. Mooi moment dat je vastlegt. Ik zou hem wel eens graag in zwart wit zien, volgens mij versterkt dat de emotie harder....

mvg

Comment

Bedankt voor jullie reactie's.

Ik heb hem met Photoshop eens in Sephia proberen te zetten. Ben benieuwd of dat volgens jullie gelukt is.

Firechief

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Buckie Bekijk bericht
                      Voor mij valt het onder de categorie "prachtig en emotioneel moment", waardoor de foto een hoge waarde heeft voor TS. Maar, als je het objectief bekijkt voor op een fotoforum, dan is het onderwerp, de baby, heel onscherp. Het hoofd van de arts of verloskundige is eraf geknipt en het zijn net zijn/haar ogen denk ik die een glimlach(?) doen spreken waarmee hij/zij de baby toont.

Monica verwijst naar een HoF foto van een keizersnede, pakken beter, maar natuurlijk verwacht men zoiets niet in de beginnershoek. Ik verwacht eigenlijk helemaal niet dat je als beginner goede foto's kan trekken op zo'n moment. Ik heb er ook gestaan. Lucky shots misschien, maar instellingen kunnen je echt gestolen worden dan.

Wie m'n comments wat volgt weet dat ik de beste foto's zeker niet diegenen vind die fototechnisch perfect zijn, maar hier vind ik het objectief gezien niet goed. Het moment wel, de persoonlijke waarde ook, maar de foto niet. Ik vind overigens dat TS perfect deze foto kon plaatsen.

En laat ik afsluiten met een welgemeende proficiat!! Geniet van je kindje!
                      Ik kan het niet beter verwoorden.
                      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Firechief Bekijk bericht

Ik heb hem met Photoshop eens in Sephia proberen te zetten. Ben benieuwd of dat volgens jullie gelukt is.

tè surrealistisch.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ben er ook niet weg van, van deze bewerking. Misschien zoals eerder gezegd eens in zwart/wit proberen?
                          Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Gewoon de oorspronkelijke doen. Ik schrok wel even, het is een heavy foto. Maar ook erg indrukwekkend! Nog gefeliciteerd met de geboorte!

Jacobus
                            Zenfolio

Comment

Wat ik ervan vind.
                              1) PRACHTIG! Het is idd hard (ik vind van niet maar kan mij voorstellen dat sommigen er niet tegen kunnen).

2) Ik zou die niet in sephia doen maar gewoon laten met de kleuren.

3) Een dikke proficiat aan de ouders en chapeau voor de persoon achter de camera om op dat moment te hebben kunnen fotograferen ipv van te flauwvallen!!!
                              PENTAX *ist DL + 2GB SD Card + SMC PENTAX-DA 1:3.5-5.6 18-55mm AL + Sigma 70-300mm F4-5.6 DG MACRO + Sigma 50mm 1:2.8 DG MACRO + METZ Mecablitz 48 AF-1 + Lowepro Slinghshot 300 AW http://www.xiribi.be

Comment

hehe, deze foto is op mijn werk genomen, ik herken de verpleegster, de gyn en de achtergrond. hihi

MVG en proficiat

Comment

Working...
                                X