done!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eerste foto's met D3000
Collapse
X
-
-
Re: Eerste foto's met D3000
Oorspronkelijk geplaatst door Pilow Bekijk berichtVoldoet het toestel aan je verwachtingen? De mijne komt morgen toe Kan haast niet wachten
Ben echt super hard verschoten van hoe scherpe foto's het toestel wel niet trekt.
Het is wel zo dat ik het nog wat gewoon moet worden en dus alles nog een beetje aan het uitproberen ben.
Zo zit ik al 2 dagen enorm te zoeken naar het meest simpele wat er is: zwart-wit foto's nemen! :")
Comment
-
-
[Mod]De foto is makkelijk zichtbaar te maken door de URL codes te vervangen door IMG codes, wat ik ook wilde doen. Maar... de huidige foto overschrijdt ruim de BD-maxima (900px langste zijde) en dus vragen we aan de OP om een kleinere versie op te laden en dan zichtbaar te maken.[/Mod]BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvm Bekijk berichtZo zit ik al 2 dagen enorm te zoeken naar het meest simpele wat er is: zwart-wit foto's nemen! :")
Z/W fotografie simpel ?? Het lijkt mij zeer moeilijk de juiste omzetting te vinden.
Neem maar eens een kijkje in het onderdeel "zwart-wit". Je zal zien hoeveel er kan mis gaan
Om reaktie te krijgen op je foto's kan je ze beter zichtbaar maken.
greetz
CheetaLight travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk berichtDat is een goeie
Z/W fotografie simpel ?? Het lijkt mij zeer moeilijk de juiste omzetting te vinden.
Neem maar eens een kijkje in het onderdeel "zwart-wit". Je zal zien hoeveel er kan mis gaan
Om reaktie te krijgen op je foto's kan je ze beter zichtbaar maken.
greetz
Cheeta
Met 'simpel' bedoelde ik niet het nemen ervan, maar het vinden ervan
Ik weet hoe moeilijk het is om een perfecte Z/W foto te hebben, maar bedoelde eigenlijk gewoon 'simpel' in de vorm van: 'het vinden van deze functie op mijn toestel'
Comment
-
Ok, ik begrijp je
Wat ik zelf doe : ik fotografeer altijd in kleur. Wil je achteraf dit beeld in z/w, dan kan je dat nog steeds doen via fotobewerkingsprogramma. Je manier van omzetten heb je dan zelf in de hand
greetz
CheetaLight travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Comment
-
Het idee was goed, simpele voorbeelden, maar kijk eens rond op het forum. De foto's kunnen echt scherper. Ik ben ook maar een paar maanden bezig. Vergeet je digitaal automaatje, hier moet je zelf de lens bedienen en scherp stellen dat is het leuke aan dsrl. Goed scherp in je zoeker is n scherpe foto. Denk aan je compositie, kleuren, gebruik je verbeelding. Good luck !!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvm Bekijk berichtIemand een mening?Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht[Mod]De foto is makkelijk zichtbaar te maken door de URL codes te vervangen door IMG codes, wat ik ook wilde doen. Maar... de huidige foto overschrijdt ruim de BD-maxima (900px langste zijde) en dus vragen we aan de OP om een kleinere versie op te laden en dan zichtbaar te maken.[/Mod]'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
Comment