Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste foto's met een verouderde nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn eerste foto's met een verouderde nikon

Ik ben eens buiten geweest met een Nikon coolpix995 van 2001.
    Binnekort schaf ik mij een Nikon D3000 aan maar wou toch eens zien wat ik hiermee kon verkrijgen..

Shutter: 10/2903
    Apertuur: 6.0

Shutter: 10/3255
    Apertuur: 6.6

Shutter: 10/1671
    Apertuur: 4.3

Shutter: 10/3217
    Apertuur: 5.6

Shutter: 10/2187
    Apertuur: 4.6

Normaal gezien zijn ze juist 900x900...
    Opbouwende kritiek is altijd welkom zowel als ^^

Edit Mod Franciskine : eentje was te groot en er stonden er 2 teveel, maximum 3 foto's per topic per dag per foto-onderdeel, daarom andere achter linkje geplaatst
    Last edited by Franciskine; 6 januari 2010, 17:54.

Re: Mijn eerste foto's met een verouderde nikon

Mooi resultaat, denk je aan je eigen logo ook eens ipv dat geel ?

Comment

Ik volg... de resultaten mogen er zeker wezen. Wat betreft dat logo, ik gebruik BDSizer niet, maar als ik me goed herinner, moet je iets uitvinken om te vermijden dat het standaard logo tevoorschijn komt.
      Mvg,David
      [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

Mooie foto's. Ik heb zelf recent een nikon d5000 aangeschaft. Ook nog getwijfeld voor een d3000 maar na veel onderzoek op het internet toch voor het duurdere model gegaan. (Ik kom ook van compact toestellen, eerst kodak en daarna canon a610). Heb nog geen spijt gehad van mijn aankoop en het prijsverschil is zo groot niet (de lenzen zijn voor beide modellen dezelfde). Check eens op cameranu.nl daar heb ik hem gekocht, goedkoper vond ik toen niet.
        Nikon D7000 - Sigma 17-70mm 2.8/4 - Nikon 35mm/1.8g - Nikon 70-300mm vr
        http://www.7horses.be http://www.facebook.com/7horses.be http://www.redbubble.com/people/7horses

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
          Mooi resultaat, denk je aan je eigen logo ook eens ipv dat geel ?
          Dankje, en ja is eerste keer dat ik BD sizer gebruik dus ik speel er nog wat mee

Oorspronkelijk geplaatst door 7horses Bekijk bericht
          Mooie foto's. Ik heb zelf recent een nikon d5000 aangeschaft. Ook nog getwijfeld voor een d3000 maar na veel onderzoek op het internet toch voor het duurdere model gegaan. (Ik kom ook van compact toestellen, eerst kodak en daarna canon a610). Heb nog geen spijt gehad van mijn aankoop en het prijsverschil is zo groot niet (de lenzen zijn voor beide modellen dezelfde). Check eens op cameranu.nl daar heb ik hem gekocht, goedkoper vond ik toen niet.
          Ik ga eens kijken, bedankt!

Comment

Working...
          X