Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ugly Betty ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ugly Betty ?

mijn oudste dochter, nu 17, vindt zichzelf, onterecht trouwens, erg lelijk. Ze haat foto's van zichzelf. Maar deze vond ze wel iets hebben. Ikzelf twijfel aan de kwaliteit van het beeld. Maar deze vindt ze het mooist. Heeft een CS behandeling gekregen. Graag jullie gewaardeerde mening.

Re: ugly Betty ?

sorry is niet echt mijn smaak , maar kan er wel inkomen dat je puberdochter het wel tof vindt.

Comment

Een soort 'experimentele' fotografie die je smaakt of niet. Ik vind het niet super.
      Maar uit het weinige dat je dochter laat zien, ze lijkt zeker niet lelijk....
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Niet wijfelen doorgaan!
        Je vorige posts gaven reeds aan dat je eigen kijk hebt op fotografie en op deze weg moet je beslist doorgaan.
        Wat echt mooi is zijn foto's met een eigen visie en die begin ik bij jou terug te vinden.
        Veel te veel word alhier met de regel van dit en de regel van dat gesmeten.
        Niet dat regels overboord gekiepert mogen worden maar uiteindelijk telt het resultaat en uw foto's vertellen wel degelijk een verhaal, een eigen verhaal.

Comment

Ik mag ook wel graag naar foto's kijken die afwijken van het gangbare, maar vind anderzijds ook wel dat er toch met enkele basiszaken dient rekening te worden gehouden. In het algemeen trekken grote lichte/witte vlakken in een beeld onmiddellijk de aandacht en leiden zij bijgevolg het oog weg van het hoofdthema. Als dat de bedoeling is ... prima, maar meestal toch niet gewenst, dunkt mij.
          Blijf echter vooral verder experimenteren.

Guy
          www.guydewestelinckfotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk bericht
            Ik mag ook wel graag naar foto's kijken die afwijken van het gangbare, maar vind anderzijds ook wel dat er toch met enkele basiszaken dient rekening te worden gehouden. In het algemeen trekken grote lichte/witte vlakken in een beeld onmiddellijk de aandacht en leiden zij bijgevolg het oog weg van het hoofdthema. Als dat de bedoeling is ... prima, maar meestal toch niet gewenst, dunkt mij.
            Blijf echter vooral verder experimenteren.

Guy
            Ik heb ook hetzelfde idee, je hebt een andere kijk op fotografie maar dat wil niet zeggen dat er een paar regels mogen, ik heb zo de indruk dat het een overbelichte foto was die je wou goed maken door bewerkingen, Pas op mijn mening maar hoor
            Maar doe gerust verder anders maakt iedereen van die steriele foto's

Comment

Mooie commentaren met terechte opmerkingen. zeer opbouwend en motiverend. Dank aan allen.

Comment

Working...
              X