Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
mijn eerste dslr foto
Collapse
X
-
mijn eerste dslr foto
Labels: Geen
-
-
Re: mijn eerste dslr foto
bedankt voor je reactie alvast
neen is niet verscherpt, maar mss is het staartje van de pompoen en de bloem samen is te veel?canon eos 450D + 18- 55mm IS
Comment
-
Als binnenkomer niet slecht
Wat mij het eerste opviel was de rechter bovenhoek. Ofwel meer ofwel geen.
Eerste vereiste bij fotografie is licht. Aan je instellingen te zien was er niet veel licht.
Probeer dit in het begin te vermijden. Hier is het je gelukt maar in andere gevallen zal het zo gemakkelijk niet zijn.
Door het gebrek aan licht zijn je kleuren aan de fletse kant.
Wat het drukke betreft, ik begrijp teun maar voor mij mag het.
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
thx voor je reactie, ja de foto was binnen genomen en ik kreeg niet meer licht...canon eos 450D + 18- 55mm IS
Comment
-
De kleuren zijn helemaal niet flets. Weinig licht wil overigens helemaal niet zeggen dat de keuren flets zouden zijn, dat mag je mij dan toch wel eens uitleggen.
Die drukte wordt niet enkel veroorzaakt door het steeltje en de bloem, maar ook door de nogal scherpe 'groene strepen' in de pompoen. Licht is zeker okee. Goed zacht.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teun_2 Bekijk berichtDe kleuren zijn helemaal niet flets. Weinig licht wil overigens helemaal niet zeggen dat de keuren flets zouden zijn, dat mag je mij dan toch wel eens uitleggen.
Kijk naar het groen op de nerven dat ziet er toch niet zo groen uit hoe het normaal moet zijn.
Blijft een feit dat men voor een foto steeds vodoende licht moet hebben, wat niet wil zeggen, en dat heeft met deze foto niets te maken, dat het steeds veel licht moet zijn.
Maar zoals ik reeds gezegd heb geen slechte als binnenkomer
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
Comment