Hoi,
Vandaag een katoen laken gaan halen (lichtgrijze kleur) en ff de vriendin op het lakentje geroepen.
Laken is niet gestreken wat achteraf gezien beter wel had gedaan.
Qua belichting ben ik niet gaan investeren in paraplu's en toestanden maar met 2 bouwlichten van de hubo dat ik hier ook al meerdere malen heb gelezen dit om eerst wat te oefenen en te zien of dit wel mijn ding is.
De laatste foto hebben we eens geprobeerd om met een ventilator te werken maarja die ventilator had niet genoeg kracht...
Lens is de Canon 50mm F1.8 die ik gebruikt heb.
Graag jullie mening over de geposte foto's zodat ik wat kan bijleren.
Foto's zijn met lightroom bewerkt alsook met CS X2 bijgesneden en wat recht geplaatst verder niets speciaals.
Lens Focal Length: 50,00 mm (- mm)
Shutter Speed: 1/200 sec
F-Number: F4,5
ISO: 200
Compensation: EV 0/3
Shutter Speed: 1/160 sec
F-Number: F5,0
Vandaag een katoen laken gaan halen (lichtgrijze kleur) en ff de vriendin op het lakentje geroepen.
Laken is niet gestreken wat achteraf gezien beter wel had gedaan.
Qua belichting ben ik niet gaan investeren in paraplu's en toestanden maar met 2 bouwlichten van de hubo dat ik hier ook al meerdere malen heb gelezen dit om eerst wat te oefenen en te zien of dit wel mijn ding is.
De laatste foto hebben we eens geprobeerd om met een ventilator te werken maarja die ventilator had niet genoeg kracht...
Lens is de Canon 50mm F1.8 die ik gebruikt heb.
Graag jullie mening over de geposte foto's zodat ik wat kan bijleren.
Foto's zijn met lightroom bewerkt alsook met CS X2 bijgesneden en wat recht geplaatst verder niets speciaals.
Shutter Speed: 1/200 sec
F-Number: F4,5