Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Rap & snel voor ik weer word geband. Je foto's vind ik persoonlijk heel goed. Op 1 zou je die vlekjes op je sensor moeten corrigeren en volgens mij helt 3 naar links over...
YEp... heb geprobeerd de stofvlekken weg te werken maar da kwam het resultaat nie ten goede... zo goe ben ik nog nie met photoshop :-) :-)...
Voor de 3de foto .... die helt idd nar links... werkpuntje dus
De vlek werkt echt storend, wel prachtige compo's, 3 een beetje rechttrekken in PS en klaar is kees, up to the pro's. Kijk eens verder op het forum om je sensor zuiver te maken, je gaat die op iedere kiek zien en zal je blijven achtervolgen.
YEp... heb geprobeerd de stofvlekken weg te werken maar da kwam het resultaat nie ten goede... zo goe ben ik nog nie met photoshop :-) :-)...
Voor de 3de foto .... die helt idd nar links... werkpuntje dus
Met photoshop kan je het wegkrijgen met clone stamp tool.
Normaal gezien ben ik niet zo voor die bewerkingen, maar in dit geval kan ik het goed smaken.
het past wel bij het onderwerp.
de foto's worden er geloofwaardig ouder bij.
alleen zou ik niet voor drie verschillende kleurtonen hebben gekozen in één presentatie.
dat foto drie naar links helt vind ik helemaal niet erg. het heeft iets van een oude gazettenfoto, toen daar allemaal nog niet zo veel aandacht werd aan besteed.
Comment