Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
1 en 2 zijn snapshots, niet slecht, maar ook niets bijzonder. Maar dat hoeft geen probleem te zijn.
De derde foto is een goeie compositie, met dieptewerking, misschien jammer dat de zitbank er niet helamaal op staat, maar waarschijnlijk was dat in de praktijk niet mogelijk. Scherp en licht is zeker ok.
De subtiliteit van de eerste foto is duidelijk niet voor alleen duidelijk.
De enkele dingen op het voorplan zijn elementen die essentieel deel uitmaken van een "goeie oude Russische winter".
Ook hier is er weldegelijk dof, maar die is vrees ik verloren gegaan door het resizen.
Nr. 3 is een crop. Misschien zou ik eens het origineel moeten posten.
Ze liggen inderdaad wel alle 3 meer in de "het leven van elke dag/documentaire" en wie het fenomeen "lokale bevolking" kent, weet ook hoe die soms staan tegenover "een camera". Als iemand daar een tip voor zou hebben, let me know.
Maar nogmaals, reeds dank voor deze eerste commentaren.
Comment