shoot!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
bijna Kerst, tijd voor een gezellig sfeertje
Collapse
X
-
-
Re: bijna Kerst, tijd voor een gezellig sfeertje
een heel leuk idee! Ik zou alleen die grote links vooraan ook meer naar achter gezet hebben, die stoort mij daar vooraan, ook omdat hij niet scherp is.
Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.
-
Vind het wel iets hebben. Alleen zoals m'n voorganger vermeld heeft, die grote kaars vooraan misstaat een beetje in het beeld...
Verder leuk dat je niet vanvoor gefocust hebt, maar iets verder naar achteren. Hierdoor zijn de voorste kaarsjes ook niet helemaal scherp, wat toch wel iets artistieks aan de foto geeft (vind ik dan toch ).Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8
Comment
-
ik zal even toevoegen dat de foto is gemaakt op een feestje en dat ik de kaarsjes niet zelf heb geplaatst.Canon EOS 7D - Canon EF-S 18-200 mm/F3.5-5.6 IS - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon 10-22 f3.5-4.5 USM - Canon speedlite 580ex
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door slechten Bekijk berichtik zal even toevoegen dat de foto is gemaakt op een feestje en dat ik de kaarsjes niet zelf heb geplaatst.Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.
Comment
-
Prachtfoto! Alleen zoals reeds gezegd jammer van de grote kaars... Maar dat neemt niet weg dat ik 't 'n prachtfoto vind :-)
Comment
-
Comment