Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dochter met hond in de sneeuw

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• dochter met hond in de sneeuw

f/6.3
    iso 200
    1/200
    200mm

iso 100
    f/4.5
    1/200
    50mm

graag jullie commentaar
    goed of slecht
    Last edited by Franciskine; 23 december 2009, 19:42.

Re: dochter met hond in de sneeuw

Beste Mod Red Falcon, een foto mag maximaal 400 KB zijn, dit is 1000 keer meer dan 400bytes!
    Dit kan muggeziften lijken, maar voor iemand die op deze manier met de regels in aanvaring komt kan het wel verwarrend worden anders.

Purpleangel, ik vind persoonlijk het flitslicht nogal hard overkomen in je eerste foto.
    Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens
    Flickr album Homepage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bahu Bekijk bericht
      Beste Mod Red Falcon, een foto mag maximaal 400 KB zijn, dit is 1000 keer meer dan 400bytes!
      Dit kan muggeziften lijken, maar voor iemand die op deze manier met de regels in aanvaring komt kan het wel verwarrend worden anders.

Purpleangel, ik vind persoonlijk het flitslicht nogal hard overkomen in je eerste foto.
      ik heb nochtans geen flits gebruikt hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purpleangel Bekijk bericht
        ik heb nochtans geen flits gebruikt hoor
        Gek, ik had dezelfde opmerking. In je exif staat nochthans :
        Flash: On, Fired

De 2de mist scherpte.
        De 1ste is niet slecht, maar te hard licht (ik zie trouwens blinkjes in de ogen die van een flits zouden kunnen zijn).
        Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
          Gek, ik had dezelfde opmerking. In je exif staat nochthans :
          Flash: On, Fired

De 2de mist scherpte.
          De 1ste is niet slecht, maar te hard licht (ik zie trouwens blinkjes in de ogen die van een flits zouden kunnen zijn).
          Natuurlijk is er geflitst... dat zie je idd aan de ogen van de hond..
          Sony Alpha 200W 18-70/70-300 Kitlens. Minolta 70-210

Comment

Beste Mod Red Falcon, een foto mag maximaal 400 KB zijn, dit is 1000 keer meer dan 400bytes! ...
            Neen, 400 KB is 1024 keer groter dan 400 bytes. Hetgeen niet wegneemt dat de foto te groot is.

De eerste foto vind ik mooi, maar compositorisch had het beter gekund.
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Strikt genomen is de eerste foto inderdaad te groot in KB maar om al een beetje in de geest te werken van het komende forumreglement, dat in werking treedt binnen een dikke week, laat ik de foto staan. Een scheidsrechter fluit ook op dergelijke manier zijn beste wedstrijden als hij beslist in de geest van het spel.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ok je hebt gelijk, een mens mag zich wel eens vergissen hé.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Working...
                X