Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Beste Mod Red Falcon, een foto mag maximaal 400 KB zijn, dit is 1000 keer meer dan 400bytes!
Dit kan muggeziften lijken, maar voor iemand die op deze manier met de regels in aanvaring komt kan het wel verwarrend worden anders.
Purpleangel, ik vind persoonlijk het flitslicht nogal hard overkomen in je eerste foto.
Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens Flickr albumHomepage
Beste Mod Red Falcon, een foto mag maximaal 400 KB zijn, dit is 1000 keer meer dan 400bytes!
Dit kan muggeziften lijken, maar voor iemand die op deze manier met de regels in aanvaring komt kan het wel verwarrend worden anders.
Purpleangel, ik vind persoonlijk het flitslicht nogal hard overkomen in je eerste foto.
Strikt genomen is de eerste foto inderdaad te groot in KB maar om al een beetje in de geest te werken van het komende forumreglement, dat in werking treedt binnen een dikke week, laat ik de foto staan. Een scheidsrechter fluit ook op dergelijke manier zijn beste wedstrijden als hij beslist in de geest van het spel.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Ok je hebt gelijk, een mens mag zich wel eens vergissen hé.
Comment