Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fiesta.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fiesta.

    Bedankt voor uw interesse.




    Ben nieuw op BD. Deze eerste post is dus kleurig en feestelijk. Sta open voor reacties!
    Last edited by Picamello; 6 december 2009, 22:34.

  • #2
    Re: Fiesta.

    Je afbeelding doet het niet

    Comment


    • #3
      Re: Fiesta.

      Volgens mij is je sluiterstijd te kort. Daardoor is het alsof de lampen amper branden, wat het feestgehalte er uithaalt.
      Als je de kans hebt deze foto overdoen met langere sluiterstijd.


      @marcovandaar waarom doet de foto het niet. Zou voor de TS intressant om weten zijn .
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

      Comment


      • #4
        Re: Fiesta.

        Ik zou het tijdstip van shooten toch ietske later nemen. Op een moment dat het net niet donker is (zodanig dat je nog steeds iets van achtergrondcontouren hebt.)
        Een groter diafragma voor een kleiner scherptediepte en een behoorlijke lange sluitertijd voor de sfeer erin te krijgen.
        Qua compositie zou ik misschien opteren voor een diagonalere opstelling met een vanishing point (beperkte scherptediepte dus).
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

        Comment


        • #5
          Re: Fiesta.

          Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht

          @marcovandaar waarom doet de foto het niet. Zou voor de TS intressant om weten zijn .
          Robby BB
          Ik weet niet waarom die het niet deed? maar nu doet hij het wel, hij heeft het gewijzigd zo te zien.

          maar ik volg vinnydizzy bij deze, en later tijdstip en langere sluitingstijd en dan was het voor mij een leuk sfeerplaatje geweest

          Comment


          • #6
            Re: Fiesta.

            Het ligt niet aan Marco of zijn computer. Ik had zelf moeite met de juiste link (rookie!) en het werd te laat om nog te reageren. Plaat is gemaakt op f5 met 1/500 tussen 17 en 18 uur. Te vroeg voor de echte 'fiesta-sfeer'. Het echte feest moet dus nog beginnen, ik hoop dat deze symboliek voor mij op BD van toepassing is.
            Ik ben een liefhebber van long exposure. Dus later zeker meer. Alle reacties zijn 'opgeslagen'.

            Comment

            Working...
            X