Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aarzelend
Collapse
X
-
-
Re: Aarzelend
oeioei...
hopelijk zien ze het niet...
lees effe het regelment ;-)þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
-
Je modelletje genoot echt van zn fotoshoot , zie je duidelijk aan zn glinsterende ogen ! Knap ! Persoonlijk vind ik dit één van de betere fotos hier. Misschien wordt ie nog beter als je dat blauwe dingetje kon wegwerken....
Als beginner heb ik zelf nog helemaal geen technische kennis, dus dat laat ik aan anderen over.
grjs,AmaZony
Comment
-
Ik vind het ook wel een mooie foto, alleen zie ik de aarzeling niet zo meteen? :-)
Comment
-
-
De foto werd genomen op een marktdag in een Turks dorpje. Zijn ouders hadden een marktstand en de kleine verveelde zich en kroop in hun vrachtwagen, vanwaar hij ons, toeristen, in 't oog hield. Ik vond dit super schattig maar merk nu dat ik heb scherp gesteld op de vrachtwagen i.p.v. op zijn snoetje... een gemiste kans dus :-(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moeke anne Bekijk berichtDe foto werd genomen op een marktdag in een Turks dorpje. Zijn ouders hadden een marktstand en de kleine verveelde zich en kroop in hun vrachtwagen, vanwaar hij ons, toeristen, in 't oog hield. Ik vond dit super schattig maar merk nu dat ik heb scherp gesteld op de vrachtwagen i.p.v. op zijn snoetje... een gemiste kans dus :-(
Voor de rest een goede les die je niet mer zult vergeten.
RobbyBBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moeke anne Bekijk berichtOesje, is hier iets mis mee, ik heb net het reglement herlezen maar "de spreekwoordelijke frank" valt niet! Wat is er fout? Mogen er geen portretten misschien?AmaZony
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moeke anne Bekijk berichtOesje, is hier iets mis mee, ik heb net het reglement herlezen maar "de spreekwoordelijke frank" valt niet! Wat is er fout? Mogen er geen portretten misschien?Oorspronkelijk geplaatst door AmaZony Bekijk berichtben benieuwd, want mijne frank of euro valt ook niet, zou niet weten wat appelboom bedoelt..Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Comment