Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aarzelend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aarzelend

    Last edited by moeke anne; 30 november 2009, 21:35.

  • #2
    Re: Aarzelend

    oeioei...
    hopelijk zien ze het niet...
    lees effe het regelment ;-)
    þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

    Comment


    • #3
      Re: Aarzelend

      Je modelletje genoot echt van zn fotoshoot , zie je duidelijk aan zn glinsterende ogen ! Knap ! Persoonlijk vind ik dit één van de betere fotos hier. Misschien wordt ie nog beter als je dat blauwe dingetje kon wegwerken....
      Als beginner heb ik zelf nog helemaal geen technische kennis, dus dat laat ik aan anderen over.
      grjs,
      AmaZony

      Comment


      • #4
        Re: Aarzelend

        Ik vind het ook wel een mooie foto, alleen zie ik de aarzeling niet zo meteen? :-)
        FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

        Comment


        • #5
          Re: Aarzelend

          Mooi compo maar mis scherpte.
          Jongetje geniet meer van de foto, dan van de rit achteraan in de laadbak.
          Waar is deze foto genomen
          Robby bb
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

          Comment


          • #6
            Re: Aarzelend

            Oesje, is hier iets mis mee, ik heb net het reglement herlezen maar "de spreekwoordelijke frank" valt niet! Wat is er fout? Mogen er geen portretten misschien?

            Comment


            • #7
              Re: Aarzelend

              De foto werd genomen op een marktdag in een Turks dorpje. Zijn ouders hadden een marktstand en de kleine verveelde zich en kroop in hun vrachtwagen, vanwaar hij ons, toeristen, in 't oog hield. Ik vond dit super schattig maar merk nu dat ik heb scherp gesteld op de vrachtwagen i.p.v. op zijn snoetje... een gemiste kans dus :-(

              Comment


              • #8
                Re: Aarzelend

                Oorspronkelijk geplaatst door moeke anne Bekijk bericht
                De foto werd genomen op een marktdag in een Turks dorpje. Zijn ouders hadden een marktstand en de kleine verveelde zich en kroop in hun vrachtwagen, vanwaar hij ons, toeristen, in 't oog hield. Ik vond dit super schattig maar merk nu dat ik heb scherp gesteld op de vrachtwagen i.p.v. op zijn snoetje... een gemiste kans dus :-(
                Dit kun je nog voor een groot deel rechttrekken met de computer.
                Voor de rest een goede les die je niet mer zult vergeten.
                RobbyBB
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

                Comment


                • #9
                  Re: Aarzelend

                  Oorspronkelijk geplaatst door moeke anne Bekijk bericht
                  Oesje, is hier iets mis mee, ik heb net het reglement herlezen maar "de spreekwoordelijke frank" valt niet! Wat is er fout? Mogen er geen portretten misschien?
                  ben benieuwd, want mijne frank of euro valt ook niet, zou niet weten wat appelboom bedoelt..
                  AmaZony

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aarzelend

                    Oorspronkelijk geplaatst door moeke anne Bekijk bericht
                    Oesje, is hier iets mis mee, ik heb net het reglement herlezen maar "de spreekwoordelijke frank" valt niet! Wat is er fout? Mogen er geen portretten misschien?
                    Oorspronkelijk geplaatst door AmaZony Bekijk bericht
                    ben benieuwd, want mijne frank of euro valt ook niet, zou niet weten wat appelboom bedoelt..
                    Dit was het tweede topic van deze inzender, op 30 november in de Beginnershoek.
                    Vriendelijke groet,

                    Jos

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aarzelend

                      Ach jaaaa, nu snap ik het... Sorry, weer iets bijgeleerd !

                      Comment

                      Working...
                      X