Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Desperate???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Desperate???

Foto gemaakt op horecabeurs wil hem indienen op school voor portret.
    Wat denken jullie ervan????

f6.3, 1/30, iso 1600, 70mm

f6.3, 1/60, iso 1600, 135mm
    Bedankt voor jullie reacties
    Last edited by youri2401; 28 november 2009, 09:16.

Re: Desperate???

Foto 1 heeft mijn voorkeur, goed scherp

Foto 2 heb ik het gevoel dat die achtergrond te fel is waardoor het aangezicht van die vrouw gelijk wat minder scherp is.

En foto's getrokken in ISO 1600, was dat niet wat teveel, er lijkt mij daar wel veel licht te zijn.

Ik ben maar een beginner, dus laat de pro's maar beslissen

Comment

eerste de voorkeur, maar de ogen te donker.
      tweede leuke achtergrond, maar mis het rechteroog is aalleen maar een stukje wenkbrouw van te zien.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        eerste de voorkeur, maar de ogen te donker.
        tweede leuke achtergrond, maar mis het rechteroog is aalleen maar een stukje wenkbrouw van te zien.
        grt,bouk.
        Dank je bouk,

O, kon ik maar fotoshoppen en het rechttrekken, is echt opbouwende kritiek.
        Op de 2e foto, je hebt gelijk maar het was het moment, een blik en shoot.

Gtz, youri

Comment

Zonder twijfel voorkeur voor foto 1, alleen beetje jammer vh rechteroog.
          Grtjs,
          AmaZony

Comment

Zo?
            In PS > selectie ogen > beetje schuiven met levels (niet teveel) > wit van ogen selecteren en die apart ook beetje met de levels schuiven > klein beetje contrast gegeven.

Last edited by weebee; 29 november 2009, 00:14.