De tweede is voor mij duidelijk de beste. Perfecte compo, scherptediepte, kleuren, ... Misschien was de foto nog beter geweest als je een standpunt had gevonden waarbij het paddenstoeltje op de achtergrond er niet meer op stond.
Foto 2 vind ik ook de betere maar hier zou de 2/3 regel wel beter toegepast worden.
Nu toch wel iets te centraal, zeker met zo'n beperkte scherptediepte.
De tweede is voor mij duidelijk de beste. Perfecte compo, scherptediepte, kleuren, ... Misschien was de foto nog beter geweest als je een standpunt had gevonden waarbij het paddenstoeltje op de achtergrond er niet meer op stond.
lag op m'n buik binnen in hotelkamer, net een klein stukje buiten waar terrasje nog overdekt was. Gras te nat om in te gaan liggen.
Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.
amai, dat ben ik niet gewoon hoor zo'n positieve commentaren op foto's van mij
geniet er dan maar van want ik vind de lovende commenateren zeker op zijn plaats (zeker met deze crop)
en voor mij moet er niet zo nodig nog iets af van de onderkant maar je kan altijd wel eens proberen natuurlijk en zien wat het geeft
Dat gaat wel, alleen moet je dan dat andere paddenstoeltje wegclonen. Nu ben ik verre van een cloonexpert, maar zoiets kan je er wel van maken:
(als je wilt verwijder ik de foto weer)
Comment