Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie compo, mooie belichting, ik denk zelfs dat je de achtergrond egaler van kleur kon krijgen door met de curves te werken. Misschien niet helemaal zwart maar zeer dicht er bij.
ik kreeg even een lentegevoel ! Je bent goed op weg - er scheelt nog wel iets aan volgens de pro's hierboven maar de fundamenten zijn aanwezig om verder te groeien
Net genoeg geflitst, waardoor de bloem er uitkomt. Met de witbalans op flitslicht, had je een minder koele kleur gehad. Iets meer scherptediepte had gemogen, die je kon verkrijgen door een groter diafragma (kleiner getal), of door een kleinere brandpuntsafstand, of een combinatie van beide.
De foto is goed gemaakt, maar ik mis de spanning, door licht en compositie om er een hele goeie van te maken. Frontaal licht alleen werkt vaak niet. Die bloem gaat bpvendien niet lopen... verzorg de achtergrond, maak een compositie, gebruik het beeldoppervlak en gebruik eventueel een statief. Je kan de bloem zo goed als met alles belichten, van eender waar als je dat doet.
Comment