Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Externe flitser - Kristal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Externe flitser - Kristal

    Gezien ik nog geen studio heb, het maar geprobeerd met wat materiaal uit de garage en een paar vellen papier en gekleurde plastic klasseerkaftjes.
    Nog maar één flitser, en die moet dan nog getriggerd worden door de built-in flits.
    Toch wou ik al één en ander uitproberen.

    Hieronder het resultaat :




    f6.7 1/180 ISO 200



    f8 1/90 ISO 100

    Graag jullie commentaren.
    Groeten,
    Nic H.
    Pentax K7

  • #2
    Re: Externe flitser - Kristal

    Foto 1 over compo ga ik niets zeggen omdat ik denk dat dit het minste van uw zorgen was . Scherpte zit goed en je hebt een mooi DOF kleur ook niet slecht,maar kan natuurlijk niet zeggen dat deze kleur de werkelijkheid weergeeft.

    Foto 2 mag je voor mij als volledig mislukt beschouwen.
    Dofe kleuren, scherpte niet goed, geen schittering. Dit heeft dan natuurlijk te maken met het gebrek aan licht.
    Een goed alternatief, niet perfekt maar goed bruikbaar en spotgoedkoop in vergelijking met studio lichten, zijn bouwlampen (de halogeen lampen). Voor tussen de 20 en 30 euro heb je al 2 lampen op statief. Ik zeg het nog eens niet perfect maar om te beginnen en wat uit te testen
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: Externe flitser - Kristal

      al spelend moet men leren...
      ik zou zeker eens op de volgende link kijken, dit is volgens mij een zeer goede tip om voor een zeer betaalbare prijs een ministudio te maken!
      http://forum.belgiumdigital.com/f20/...io-153699.html

      Peter
      The box said: 'install on Windows XP, Vista or better'. So I installed it on Linux.

      Comment


      • #4
        Re: Externe flitser - Kristal

        Blijven spelen zou ik zeggen......
        AmaZony

        Comment

        Working...
        X