|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Die versie van u is in mijn ogen de beste/meest handige ministudio die ik tot op heden heb gezien.
Heb er zelf een met pvc buisjes en doek (nog brandgevaar ook ) gemaakt maar die gaat naar de prullebak verhuizen nu ik dit heb gezien.Dit is een item voor tips vmbm
|
Erg groot is hij evenwel niet.....een vierkant exemplaar 50x50x50cm uit hezelfde materiaal was beter geweest......maar bij den IKEA willen ze niet meewerken aan mijn studio probeersels
Ik gebruik ook dit materiaal om soms flitsverzachters uit te vervaardigen. |
|
||||
|
Citaat:
|
Rupsel,
Goed uitgelegd 'n goede beschrijving en 'n briljant iedee. Deze ga ik van je 'na-aapen'. Bedankt voor je tip. Zoiets zou je ook kunnen gebruiken voor sommoge insectjes.
|
Citaat:
Misschien komen er binnenkort nog mensen met betere, handigere versies. |
|
||||
|
geweldig idee hoor!
nu ik dit gezien heb verhuist mijn kartonnen doos met kalkeerpapier rond binnenkort naar de vuilbak ![]() Bedankt
|
Bedankt voor de
tipZou je geen leuke effecten kunnen bekomen als je van die gekleurde bakken neemt? Ook het proberen waard denk ik.
|
Citaat:
Sommige juweliers(juweelontwerpers) leggen de sieraden die ze willen fotograferen op keien of kleine steentjes. Je moet zelf maar wat experimenteren.....en als je iets mooi vind kan je het met de rest van de BD bezoekers delen. |
|
||||
|
In plaats van met bouwlampen te werken... zou het ook lukken om erdoor te flitsen met studioflitsers? Al geprobeerd?
Mvg,
|
Citaat:
Ik heb vandaag even rondgekeken of ze bij de Hubo een vergelijkbare box hebben, maar die van Curver hebben in de hoeken verstevigingen, en daar krijg je zeker schaduwen mee. Bij Blokker hadden ze enkel transparante boxen, en dat zal niet veel helpen. De Ikea is een heel eind van hier, het zal nog wel een tijdje duren voor ik daar kom... |
|
|||||
|
je kan die van Breda overwegen, meestal iets goedkoper dan de Belgische vestigingen en vlot bereikbaar via A12
|
@RUPSELKOPKE
Heb je toevallig de naam/type van die Ikea box? Dan kan ik online stockvoorraad raadplegen Alvast bedankt.
|
Citaat:
Er staat geen naam bij in de catalogus 2007.( blz 274 bovenaan). Er staat "opbergbak" transparant 42x30x36cm 4euro.....ook int blauw verkrijgbaar. |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |