Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe post nieuwe commentaren plz...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe post nieuwe commentaren plz...

    Kijken hoe deze jonge meid eruit ziet ...


    Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
    Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

  • #2
    Re: Nieuwe post nieuwe commentaren plz...

    Aarg, dit is een moeilijke :-)

    Ik hou wel van dit soort portretten met een groothoek getrokken. Maar in dit geval springt haar arm op die manier zo hard eruit. Als ze haar arm gewoon naast haar lichaam zou houden zou het allemaal veel beter kloppen. En als je per se voor dit soort pose zou willen gaan zonder mega-arm kan je volgens mij enkel maar meer afstand gaan nemen (en dan ook automatisch minder groothoek gebruiken). Daarnaast is het wel een prima foto.

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe post nieuwe commentaren plz...

      Oorspronkelijk geplaatst door al murphy Bekijk bericht
      Aarg, dit is een moeilijke :-)

      Ik hou wel van dit soort portretten met een groothoek getrokken. Maar in dit geval springt haar arm op die manier zo hard eruit. Als ze haar arm gewoon naast haar lichaam zou houden zou het allemaal veel beter kloppen. En als je per se voor dit soort pose zou willen gaan zonder mega-arm kan je volgens mij enkel maar meer afstand gaan nemen (en dan ook automatisch minder groothoek gebruiken). Daarnaast is het wel een prima foto.
      Dus gaat dat dan minder zijn met een niet groothoek lens... Niet dat ik het vind storen eigenlijk om eerlijk te zijn. Maar smaken verschillen, dus als ik het kan oplossen of beter maken door 1 van mijn andere lenzen te gebruiken. Dan kan ik het altijd wel eens proberen.

      Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
      Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe post nieuwe commentaren plz...

        niet veel op aan te merken, technisch gezien lijkt het me een geslaagde foto
        maar misschien kun je beter een ander kleur aan je kader geven, 'k vind het rood niet zo geslaagd, komt nergens in de foto terug, en trekt nogal m'n aandacht...
        Nikon 5000D + kitlens 18-55

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe post nieuwe commentaren plz...

          Oorspronkelijk geplaatst door sopor Bekijk bericht
          niet veel op aan te merken, technisch gezien lijkt het me een geslaagde foto
          maar misschien kun je beter een ander kleur aan je kader geven, 'k vind het rood niet zo geslaagd, komt nergens in de foto terug, en trekt nogal m'n aandacht...
          Thx voor de reactie... Kader trekt idd mss redelijk de aandacht.

          Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
          Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe post nieuwe commentaren plz...

            Ik hou wel van dat groothoek beeld, maar moet het met de andere eens zijn over de kader. Iets subtieler moet volgens mij wel kunnen

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe post nieuwe commentaren plz...

              Oorspronkelijk geplaatst door werner7385 Bekijk bericht
              Ik hou wel van dat groothoek beeld, maar moet het met de andere eens zijn over de kader. Iets subtieler moet volgens mij wel kunnen
              Dankjewel voor de reactie ... Zal er ook rekening mee houden..

              Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
              Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe post nieuwe commentaren plz...

                Oorspronkelijk geplaatst door The Art Of Silence Bekijk bericht
                Dus gaat dat dan minder zijn met een niet groothoek lens... Niet dat ik het vind storen eigenlijk om eerlijk te zijn. Maar smaken verschillen, dus als ik het kan oplossen of beter maken door 1 van mijn andere lenzen te gebruiken. Dan kan ik het altijd wel eens proberen.
                Ok, maar blijkbaar begrijp je niet helemaal wat ik bedoel. Waar het over smaken gaat, zeg ik dat ik net graag portretten met een groothoek zie. Dat haar arm proportioneel veel groter is in dit beeld dan de rest van haar lijf is toch echt wel puur objectief gezien, hoor. En dat komt vooral dat de afstand tussen haar lichaam en de lens misschien met dubbel zo groot is als tussen haar arm en lens. Reden: met zo'n groothoeklens zit je erg dichtbij, en zullen lichaamsdelen die dichter bij de lens zijn relatief gezien véél groter weergegeven worden.

                Ik ken jou lenzen niet. Maar als je de verhoudingen wat meer wil laten kloppen kan je twee dingen doen:
                - meer mm's en meer afstand nemen.
                - zelfde lens/afstand, maar haar houding veranderen zodat haar arm tov haar lijf relatief gezien niet zoveel dichter bij de lens is.

                ->> http://cursus.fotobeurs.com/img/groothoek_jan.jpg hier kan je ook héél objectief zeggen dat deze meneer op de foto een relatief groot hoofd heeft.

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe post nieuwe commentaren plz...

                  Oorspronkelijk geplaatst door al murphy Bekijk bericht
                  Ok, maar blijkbaar begrijp je niet helemaal wat ik bedoel. Waar het over smaken gaat, zeg ik dat ik net graag portretten met een groothoek zie. Dat haar arm proportioneel veel groter is in dit beeld dan de rest van haar lijf is toch echt wel puur objectief gezien, hoor. En dat komt vooral dat de afstand tussen haar lichaam en de lens misschien met dubbel zo groot is als tussen haar arm en lens. Reden: met zo'n groothoeklens zit je erg dichtbij, en zullen lichaamsdelen die dichter bij de lens zijn relatief gezien véél groter weergegeven worden.

                  Ik ken jou lenzen niet. Maar als je de verhoudingen wat meer wil laten kloppen kan je twee dingen doen:
                  - meer mm's en meer afstand nemen.
                  - zelfde lens/afstand, maar haar houding veranderen zodat haar arm tov haar lijf relatief gezien niet zoveel dichter bij de lens is.

                  ->> http://cursus.fotobeurs.com/img/groothoek_jan.jpg hier kan je ook héél objectief zeggen dat deze meneer op de foto een relatief groot hoofd heeft.
                  Ok ik volg...

                  Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
                  Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe post nieuwe commentaren plz...

                    Ik volg de commentaren van Al, maar wil nog eens benadrukken dat dit zeker een geslaagde foto is. Ondanks de "You can't handle me", heb je haar toch goed geklikt

                    greetz
                    Cheeta
                    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                    flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe post nieuwe commentaren plz...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
                      Ik volg de commentaren van Al, maar wil nog eens benadrukken dat dit zeker een geslaagde foto is. Ondanks de "You can't handle me", heb je haar toch goed geklikt

                      greetz
                      Cheeta
                      Zal er zeker op letten voortaan, al houd ik wel van opvallend . Bedankt voor de positieve feedback alvast. De "You can't handle me" past haar wel hoor :d. Is best
                      een actieve meid voor op dat moment nog mar 15 te zijn ...

                      Greetz
                      Last edited by The Art Of Silence; 18 november 2009, 19:58.

                      Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
                      Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

                      Comment

                      Working...
                      X