Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brussel Galerij Ravenstein

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brussel Galerij Ravenstein








    ... beginner aant werk hier ... eerste post
    ik hou van minimalistisch, sfeer, symmetrie
    bedankt alvast voor te kijken

    Peter

  • #2
    Re: Brussel Galerij Ravenstein

    Hallo,

    De derde vind ik heel leuk
    Nikon D5000 - Volgt les digitale fotografie aan het THHI Tessenderlo - Module 2

    Comment


    • #3
      Re: Brussel Galerij Ravenstein

      Ik volg mijn voorganger, de derde vind ik prachtig, symmetrie en eenvoud goed maar je lamp staat niet helemaal in het midden of ligt het aan mijn brilleke. Ik zie dat ook in de eerste foto, iets te veel naar rechts. Ik ben zelf ook nog niet zo lang bezig dus de pro's mogen hun zegen geven.

      Grtz
      Luc

      Comment


      • #4
        Re: Brussel Galerij Ravenstein

        Drie keer een centrale compo, en in de eerste werkt hij, omdat je daar diepte meekrijgt. De twee andere fofo's zijn details, die ik weinig interessant vind. Storende onscherpte op de lamp in de tweede. De derde is iets beter, maar ik vind hem echt niet spannend. Daar heb je wel compositorisch meer gedaan dan bij de tweede. De lijnen in de foto vertrekken vanuit de hoeken, en de scherpte en scherptediepte zitten goed. Probeer de eerste recht te zetten en helemaal voor centraal te gaan, en dan wordt hij beter.

        Mvg

        Chris

        Comment


        • #5
          Re: Brussel Galerij Ravenstein



          Jij ook hier

          Leuke plaats om te fotograferen, heb je de koepel?
          Ik had wel het voordeel dat ik er op een zondag heen ben geweest. Dat helpt

          Eerste ietsiepietsie rechtzetten en in het Z/W, krijg je die mooie diepte met al die lijnen, die heb je ook op de vloer maar die zie je jammer genoeg niet.
          Tweede oogt echt wel onscherp. geen statief gebruikt? Misschien had je ISO nog iets omhoog gemoeten.
          Derde vind ik wel leuk, maar een beetje jammer van de rechter draad. Die werkt niet bij tot de symmetrie. Vind hem wel spannend genoeg en lekker simpel.

          Maar je hebt er nog vele betere om te posten, toch?

          Groeten
          Michel

          Comment


          • #6
            Re: Brussel Galerij Ravenstein

            Ja, Michel het moest er eens van komen hey. Deze foto's zijn gemaakt tijdens een van onze eerste foto uitstapjes. Ik kende mijn toestel nog niet echt goed en ik maak dan ook de klassiekers: 1) scheef 2) niet scherp 3) geen statief. Het was wel de bedoeling om centraal en symmetrisch te composeren maar dat lukt dan toch ook niet de eerste keer. Goed gezien van jullie allemaal en bedankt voor jullie reacties (Chris!). Ondertussen zijn we al weer een paar weken en honderden foto's verder en we gaan vrolijk verder.

            tot slot, ik heb toch ook wel het beste gevoel bij F3

            tot de volgende

            Salut
            Peter

            Comment

            Working...
            X