Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste fotos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mijn eerste fotos

    Kort geleden heb ik een panasonic dmc-fz38 gekocht.
    Aangezien ik nog niet meteen een reflex wou kopen omdat ik eerst liever met een hybrid wil oefenen en ik letterlijk nog 0 kende van fotografie.

    Hierbij de eerste fotos

    ondergaande zon: nabij de statieput


    ondergaande zon, wederom nabij de statieput, maar enkele uren later


    de eenzame paddestoel, foto genomen in Groenhove te Torhout


    De fotos had ik ook gebruikt om naar mijn profielpagina's te uploaden, daarom zijn ze verkleind met paint (goedkoop en rap). Tips altijd erg welkom!

    groetjes
    Mic
    Last edited by micn; 18 november 2009, 15:40.
    "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

  • #2
    Re: mijn eerste fotos

    max 3 fotos, dus 2 schrappen (anders doet de admin het)
    ff de regelementen lezen

    Groetjes Werner

    Comment


    • #3
      Re: mijn eerste fotos

      Oorspronkelijk geplaatst door werner7385 Bekijk bericht
      max 3 fotos, dus 2 schrappen (anders doet de admin het)
      ff de regelementen lezen

      Groetjes Werner
      gebeurt, bedankt voor de waarschuwing, heb net ff de regelementen gelezen.

      groetjes
      mic
      "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

      Comment


      • #4
        Re: mijn eerste fotos

        welkom op deze verslavende site(dat zeggen mijn kinderen)
        al vast veel plezier met je nieuwe toestel
        bezit zelf een DMC-FZ 8
        bij je eerste staaat de zon recht in het midden
        je tweede staat de wolkenlijn bijna in het midden de regel van drie is hier beter van toepassing ofwel twee derde boven de lijn of er onder maar niet bijna in het midden
        je derde daar gaan te veel dingen lopen met de aandacht (varen op voorgrond gele blad)
        deze dingen leiden de aandacht af van het onderwerp je paddestoel
        en ik vermoed dat je ook de flits hebt gebruikt
        als je macrofotografie wil doen geeft ik je de raad om de close-up lens(voorzet met tussenring) aan te kopen met veel geduld haal je dan hier het beste resultaat
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: mijn eerste fotos

          Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
          welkom op deze verslavende site(dat zeggen mijn kinderen)
          al vast veel plezier met je nieuwe toestel
          bezit zelf een DMC-FZ 8
          bij je eerste staaat de zon recht in het midden
          je tweede staat de wolkenlijn bijna in het midden de regel van drie is hier beter van toepassing ofwel twee derde boven de lijn of er onder maar niet bijna in het midden
          je derde daar gaan te veel dingen lopen met de aandacht (varen op voorgrond gele blad)
          deze dingen leiden de aandacht af van het onderwerp je paddestoel
          en ik vermoed dat je ook de flits hebt gebruikt
          als je macrofotografie wil doen geeft ik je de raad om de close-up lens(voorzet met tussenring) aan te kopen met veel geduld haal je dan hier het beste resultaat
          Bedankt voor deze informatie! Ik zal deze zeker toepassen.
          Die close up lens voor een fz toestel, hoeveel kost die en waar is die zo ongeveer te verkrijgen? Ik heb al gegoogeld, maar heb deze echter niet gevonden

          mvg
          mic
          "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

          Comment

          Working...
          X