mijn eerste poging op bd , wat denken jullie?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
richtenberg
Collapse
X
-
-
Re: richtenberg
Voor mij heb je hier niets te zoeken in beginnershoek
Vragen aan de Mod om te verplaatsen naar SC landschappen en als het aan mij lag direkt in den HOF.
1 opmerking, of wat dacht je. Uiterste linkse paaltje, ofwel er iets meer van laten zien of weg ermee.
Robby bbMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
De witte partij in de lucht is uitgebrand, en het wegje geeft een zeer 'fuzzy' indruk.
Je hebt ongetwijfeld geprobeerd om de exposure naar beneden te halen, waardoor je veel te donkere vlakken krijgt.
En toch is dit een compo om u tegen te zeggen, ik vrees dat bewegingsonscherpte (bij het afdrukken van de foto dan) je de das omgedaan heeft.
Keer terug en maak er een HDR van.
Comment
-
-
mooie gevoelsfoto...
ik vind hem prachtig
hoewel ik me afvraag hoe ik hem zou vinden als de baan lichter is...þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
-
-
Een heel leuk plaatje om naar te kijken. Ook een geslaagde Z/W-omzetting als je het mij vraagt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk berichtDe witte partij in de lucht is uitgebrand, en het wegje geeft een zeer 'fuzzy' indruk.
Je hebt ongetwijfeld geprobeerd om de exposure naar beneden te halen, waardoor je veel te donkere vlakken krijgt.
En toch is dit een compo om u tegen te zeggen, ik vrees dat bewegingsonscherpte (bij het afdrukken van de foto dan) je de das omgedaan heeft.
Keer terug en maak er een HDR van.
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtUitgebrand wil zeggen dat er geen info meer zit in de bedoelde delen. Ik denk niet dat dit hier het geval is.
Comment
Comment