Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nieuwe foto's

Ben aan't leren, wie helpt mij?

Last edited by luc12; 15 november 2009, 00:41.

Re: nieuwe foto's

Foto 1 zitten je kleuren wel lekker, maar je belichting niet. Ietske zachter inflitsen.Ook een drukke achtergrond met storende elementen.

Foto 2: spreekt niet zo aan omdat je, volgens mij, niet echt een onderwerp hebt, of een attractief element.
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Misschien ook even wat spatie tussen je foto's laten, dat bekijkt beter.

2de foto spreekt me ook niet echt aan.
      Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Spatie tussen de foto's en je foto's in het midden zetten.
        1 f scherpte ontbreekt, flitslicht te scherp. Gebruik een diffuser voor je flits
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

zelf zou ik paddestoelen nooit met een flits fotograferen maar das mijn gedacht hee... en de tweede foto bewijst dat welk "machien" je ook hebt en welke trucjes je ook gebruikt, het nog altijd het oog voor een goeie foto is dat werkelijk telt...
          The light at the end of the tunnel is the light of the oncoming train...

Comment

Hey bedankt voor de reacties.
            Nu de 2 de foto wou ik eigenlijk : en waar moet ik nu mijn kachel plaatsen maar dat vond ik wel een lange titel.
            Foto is genomen in een ruine en vond leuk dat de boom net voor de schouw uitkwam en al dat groen in de "huiskamer".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door luc12 Bekijk bericht
              Hey bedankt voor de reacties.
              Nu de 2 de foto wou ik eigenlijk : en waar moet ik nu mijn kachel plaatsen maar dat vond ik wel een lange titel.
              Foto is genomen in een ruine en vond leuk dat de boom net voor de schouw uitkwam en al dat groen in de "huiskamer".
              Het idee in foto 2 is goed maar laat dan ook zien dat we ergens in een woonkamer zijn( een hoek van de kamer laten zien).
              Nu lijkt het een buitenmuur.
              Robby BB
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
              X