Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chrysant

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Chrysant

    Geen idee of dit iets is omdat het niet overal scherp is. Maar kan dit bij deze foto's?







    Alvast bedankt voor enige commentaar

  • #2
    Re: Chrysant

    Voor mij is dit niets, ook al zou hij helemaal scherp zijn. Ik snap je bedoeling met de mooie waterdruppels maar dit is voor mij een mislukte closeup van een bloem. Ik had hem er liever helemaal opstaan of in iedergeval een andere compositie.

    Voor mij zijn de fotos te druk.

    Groetjes Werner

    Comment


    • #3
      Re: Chrysant

      Geen idee of dit iets is omdat het niet overal scherp is. Maar kan dit bij deze foto's?
      Ik vind de foto's behoorlijk scherp.
      één vind ik een hele mooie.
      Het beeld heeft iets behangpapier-achtigs.
      Drie wordt echter absoluut de beste, als je hem rechts wegcropt tot je een vierkante over houdt.
      Foto twee is minder omdat je daar te veel prijs geeft (het hart van de bloem).

      Comment


      • #4
        Re: Chrysant

        derde is absoluut de beste ... als je dan toch dichtbij gaat kun je beter echt voor de details gaan... dus voor mij liever een paar blaadjes met druppels dan de volledige bloem... mooie lichtinval ook
        The light at the end of the tunnel is the light of the oncoming train...

        Comment


        • #5
          Re: Chrysant

          Ter info: de foto's komen zo uit het toestel.
          @Werner: ik had inderdaad vooral oog voor de waterdruppels. Bij de hele bloem was het effect van de druppels heel wat minder, vandaar mijn keuze
          @Control-Z: Als behangpapier zou het me niet echt bekoren hoor . Voor 2 koos ik voor het hartje omdat ik zo wat richtpunt had voor compositie. Maar ik begrijp je reactie.
          Voor 3 zat ik te testen tot hoever ik zou croppen, zo misschien?



          @kap.nemo: volgende keer probeer ik zeker rekening te houden met je opmerking, nu een foto zo erg croppen heeft waarschijnlijk geen zin.

          Maar vooral wil ik jullie allen bedanken voor de toffe reacties, weeral zaken om rekening mee te houden. Nu is het als beginner nog uittesten.
          Groetjes

          Comment

          Working...
          X